نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
ما چیز زیادی از سابقه تحصیلی، استعداد، علاقمندی و تواناییهای شما نمی دونیم.
می تونی با بیان جزییات + انگیزه و دلایل شخصیت در این مورد صحبت کنی.
رشته من طوري بود كه كمي با گرافيك مرتبط بود ومن از پس كارهاي طراحي وكار با ابزار طراحي به خوبي برميومدم...اين رشته آرزوي من بود واول دبيرستان قصدم اين بود كه همينو انتخاب كنم كه فني قبول شدم واون زمان نميشد برم كارودانش.دليلم اينه كه هم رشته آسونتريه وهم تو دانشگاهش حق كشي كمتري ميشه.وهم بيشتر كاراش عمليه وبه اندازه كافي وقت منو پر ميكنه وكمتر ميتونم به فكر چيزاي ناراحت كننده باشم.اما الان ميخوام بدونم هزينه هاش تودوسال چقدره تا باز اذيت نشم وبدونم چطوربايد برنامه ريزي كنم.
رشته انيميشن سازي هم مورد خوبيه چون به كامپيوتر ربط داره.اما بايد بيشتر تحقيق كنم.