سلام
نظر شخصی من اینه که به همچین آدمی نمیشه بعنوان همسر آینده اعتماد کرد.
اما اگه خواستی کاملاً مطمئن بشی و به این حرفها خودت برسی، یک راهی داره و اون این که :
اولاً اشتباه دفعه پیش رو تکرار نکنی.
دوماً دیگه خودت باهاش ارتباط نگیر. خودت رو بکش کنار و کاری کن که پای خانواده ها بیاد وسط.
لازم نیست خودت به خانواده ت بگی که دوباره باهاش ارتباط داری. اگه اون و خانواده ش شما رو بخوان، خودشون زنگ میزنن و تشریف میارن.
وقتی پستت رو خوندم که گفته بعد از سربازی و اینا، به شدت بوی سرکار گذاشتن و دوباره همون برنامه های چند ماه پیش به مشامم رسید. لطفاً حواست رو جمع کن و انقدر سادگی به خرج نده.
بازم میگم خودت رو از رابطه پنهانی و دو نفره بکش کنار
میگن اگه اشتباهی رو برای بار اول انجام بدی اسمش میشه اشتباه.
اما اگه برای دوم همونو تکرار کنی، اسمش میشه حماقت!
از زندگی چه می خواهی که در خدایی ِخدا، آنرا نمیابی؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)