داشتن غیرت نسبت به خانواده
این خصوصیت خیلی خوبیه که تو شما وجود داره منظورم اهمیت به حجاب و حفظ ناموستون از نگاه دیگرانه
نشون میده هنوز روح فطرت انسانی تو وجودتون زنده است
و من فکر میکنم انجام ندادن امور عبادی هم از روی اهمال و تنبلیه
و درصد بالاییش هم به خاطر نداشتن روحیه سپاس گذاریه ....
من مطمئنم شما با روحیه خوبی که دارین و رگه هایی قوی از مذهب که تو وجودتون هست و رشد کرده آدم موفقی خواهید شد
و بهتره اسلام و بندگی رو درست بشناسید تا بدونید در راستای کمال فطرت و رشد دنیوی و اخروی انسانه
موفق باشی برادر عزیز
==================
ویرایش >>> فرشته مهربان
در این پست روایتی که از پیامبر اسلام صلوات الله علیه نقل شده بود حذف گردید بخاطر تناقض در محتوای آن که نشان دهنده معتبر نبودن آن رویت هست .
عزیزان دقت کنند با توجه به وجود احادیث جعلی فراون ، نیاز هست که روایتها از نظر سندیت سنجش شود و حتماً از معتبر بودن آن مطمئن شوید و حتی سند را نیز حتی الامکان ذکر فرمایید .
با تشکر
[align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]
ویرایش توسط فرشته مهربان : یکشنبه 26 خرداد 92 در ساعت 15:04
دلیل: حذف روایتی بدون سند معتبر
علاقه مندی ها (Bookmarks)