به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 42

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array
    سلام

    نظر شخصی من اینه که به همچین آدمی نمیشه بعنوان همسر آینده اعتماد کرد.

    اما اگه خواستی کاملاً مطمئن بشی و به این حرفها خودت برسی، یک راهی داره و اون این که :

    اولاً اشتباه دفعه پیش رو تکرار نکنی.

    دوماً دیگه خودت باهاش ارتباط نگیر. خودت رو بکش کنار و کاری کن که پای خانواده ها بیاد وسط.

    لازم نیست خودت به خانواده ت بگی که دوباره باهاش ارتباط داری. اگه اون و خانواده ش شما رو بخوان، خودشون زنگ میزنن و تشریف میارن.

    وقتی پستت رو خوندم که گفته بعد از سربازی و اینا، به شدت بوی سرکار گذاشتن و دوباره همون برنامه های چند ماه پیش به مشامم رسید. لطفاً حواست رو جمع کن و انقدر سادگی به خرج نده.

    بازم میگم خودت رو از رابطه پنهانی و دو نفره بکش کنار

    میگن اگه اشتباهی رو برای بار اول انجام بدی اسمش میشه اشتباه.
    اما اگه برای دوم همونو تکرار کنی، اسمش میشه حماقت!
    از زندگی چه می خواهی که در خدایی ِخدا، آنرا نمیابی؟

  2. 9 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    atre sobh (یکشنبه 26 خرداد 92), mohammad6599 (شنبه 12 مرداد 92), roze sepid (سه شنبه 11 تیر 92), tamanaye man (سه شنبه 11 تیر 92), taraneh89 (یکشنبه 26 خرداد 92), فرهنگ 27 (یکشنبه 26 خرداد 92), آویژه (یکشنبه 26 خرداد 92), ساناز68 (یکشنبه 26 خرداد 92), شیدا. (یکشنبه 26 خرداد 92)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 25 آبان 92 [ 01:14]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    261
    سطح
    5
    Points: 261, Level: 5
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستان
    ممنون که کمک میکنین، خودم این چیزا به ذهنم نمیاد

    راجع به خانواده اون که تا 1000 سال دیگه هم همین شکلی بی تفاوت هستن، خانواده منم از روز اول مخالف بودن و میگفتن این لیاقت تو رو نداره، خودش هم میگه من لیاقتتو نداشتم فقط همین آرومم میکنه
    میگه چون تو خودت منو نمیخواستی دیگه کاری از دستم بر نمیومد چقد التماس کردم چی جوابمو دادی

    کلا مقوله ازدواج منتفییه، مامان بابای من جنازمم رو دوش این آدم نمیذارن دیگه

    مساله اینه که دیگه خودمم به ازدواج فکر نمیکنم، کار مسخره ای یه به نظرم، بعضی وقتا به این فکر میکنم که اصن رابطمون از وقتی رفت تو مود ازدواج خراب شد
    ولی یکم که میگذره و با خودم فکر میکنم می بینم دیگه حوصله این آدمو ندارم، حتی بدون قصد ازدواج، حتی از ی شهر دیگه فقط بخوام صداشو بشنوم

    وقتی افسردگی میزنه بالا خیل یادش میفتم و حسابی بهم میریزم

    ولی وقتی با بقیه راجع بهش حرف میزنم میبینم چیزی که بقیه میبینن و فکرشون با چیزی که تو کله منه زمین تا آسمون فرق داره، مثل همین الان و حرفای شما

    ی با به دادشم گفتم : من خیلی نامردم که اونو ول کردم؟
    بعد گفت: تو اونو ول کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟

  4. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 31 فروردین 93 [ 22:14]
    تاریخ عضویت
    1392-3-25
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    631
    سطح
    12
    Points: 631, Level: 12
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    منم اوضاعم یجورایی شبیه شماست...خواستگاری...به هم خوردن مراسم و نارضایتی هر دو خانواده...صیغه محرمیت... دو سال معطل یکی بودن...مسئله سربازی.. رو هوا موندن زندگیت.....اعصابخوردی...ناراح تی ...درد...الانم 1ماه جدایی...
    ...مردی که مسولیت قبول نمیکنه...ازدواجی که بعد از 2سالو با مخالفت خونواده ها هیچوقت قرار نیست سر بگیره...
    تازه من از پدرمم ناراحتم...(رو این حساب شما یکم از من اوضات بهتره)
    به تاپیک منم بیا...ممنون میشم نظر بدی http://www.hamdardi.net/thread-28696.html
    البته فعلا قلفه:)

  5. کاربر روبرو از پست مفید ساناز68 تشکرکرده است .

    شیدا. (یکشنبه 26 خرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تالار همدردی و صیغه و چند همسری >>>
    توسط فرشته مهربان در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 22 تیر 92, 17:57
  2. میخوام ازدواج موقت(صیغه)کنم
    توسط gilber در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: دوشنبه 03 تیر 92, 23:21
  3. صیغه موقت
    توسط narsis2012 در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 مهر 91, 20:11
  4. همسر صیغه ای من و بچه دار شدن.
    توسط ایمانی در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 53
    آخرين نوشته: شنبه 10 تیر 91, 19:38
  5. صیغه
    توسط مینا 22 در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: شنبه 27 مهر 87, 01:20

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.