آره تنها راه اینه که خودتم باهاش بری و از خودت انگیزه نشون بدی تا اونم تشویق بشه ببینه که تو چقدر امید داری و ...
تشکرشده 47 در 26 پست
آره تنها راه اینه که خودتم باهاش بری و از خودت انگیزه نشون بدی تا اونم تشویق بشه ببینه که تو چقدر امید داری و ...
nosh nosh (شنبه 11 خرداد 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)