شیرین جان
شما جمله قبلی این نوشته رو نخوندید یا بهتره بگم کل نوشته رو با دقت نخوندید:
zendegi-sabz نوشته بودند:
اگه میخوای ثابت کنی واقعا دوست داره و حرف ما اشتباهه .
بگو منو شرعا به عنوان زنت در بیار . وبگو اگه این کارو نکنی رابطه رو کات میکنم . (که مطمئناً این آقا چنین کاری رو نخواهند کرد)
این جمله کجاش انگیزه بخشه؟ کجای این جمله شما رو به ادامه رابطه تشویق کرد. کاملاً برعکس. مفهوم ضمنی این جمله اینه که خانم جان تمام کن این رابطه رو....
دوستم، شما بدجوری غرق این رابطه شدی.... اونقدر که به این آقا دل بستی به خدا هم دل بسته شدی؟ چرا محبتی که توی وجود خدا هست توی وجود بنده هاش جستجو میکنی؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)