اگه میخوای ثابت کنی واقعا دوست داره و حرف ما اشتباهه .
بگو منو شرعا به عنوان زنت در بیار . وبگو اگه این کارو نکنی رابطه رو کات میکنم .
zendegi-sabz
همه نوشته شما مخصوصاً این قسمت رو دوست داشتم.
شیرین جان
این راه تاریک است و بی سرانجام.... اگر همه دنیا و حتی اون آقا با هم جمع بشن و به شما بگن اشتباه میکنی تا خودت نخواهی قبول کنی اوضاعت همینی هست که هست. :(








علاقه مندی ها (Bookmarks)