به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 75

Hybrid View

  1. #1
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array



    جوانه گلم چون خودت و جملات ما در اینجا نمیتونه رواندرمانی باشه بخاطر اینکه سیر رواندرمانی حضوری باید طی بشه تا احساست نسبت به

    اتفاقی که افتاده و تموم شده
    را تغییر بده نیاز هست که مراجعه حضوری داشته باشی

    . مطمئن باش نه من و نه هیچ کس دیگر ترا مجبور نمی کنیم که مراجعه به مشاور داشته باشی اما دوست داریم و دلمون میخواد این مسئله برات حل بشه و به

    آرامش برسی و بخاطر همین هم توصیه می کنیم . و الا حرفهای من در حد مجازی اینها هست که چوانه جان به این فکر کن
    که اون افراد هم اگر درست مراقبت

    شده بودند اگر درست هدایت شده بودند هرگز دست به آزار شما یا هر کس دیگری نمی زدند چون بوده و هستند هزاران پسری که چنین
    کاری نکرده و نمی کنند

    پس لزوماً اونها را در آن موقعیت سنی جانی نبین و آنچه برای خودت اتفاق افتاده را فاجعه ای جبران ناپذیر . تو نسیت به بعضی هایی که
    آسیب جسمی دیده اند

    اون هم از بزرگسال یا حتی از محرم خود خیلی وضعیتت بهتره اما چون حساس هستی آن خاطره را برای خود نگه داشته ای و آزردگی و آسیب
    روحی آن

    دامنگیرت شده . انتظار اینکه حتماً بلایی سر آنها بیاید یعنی انتظار مجازات که البته مجازات حق آنها هست در صورتی که از کار خود پشیمان نباشند و توبه

    نکرده
    باشند و .... برای تو جز درد چیزی به همراه نداره . بهتره کلاً تمرکزت را از این مسئله و موضوع بیرون بیاری و رفته رفته چنان با این افراد که مواجه می شوی

    توقف فکر را در
    پیش گرفته باشی که اصلاً انگار اتفاقی نیافتاده بوده .

    و در نهایت اینکه تو معتقدی و به خدا اعتقاد داری و این امتیازی هست که می تونی از آن بهره بگیری . یعنی به کسی اعتقاد داری که منشاء

    آرامش و آسایش و درمان هر دردی هست . از او بخواه یاریت کند که این موضوع را در درون حل کنی و فراموش کنی .





    ویرایش توسط فرشته مهربان : جمعه 03 خرداد 92 در ساعت 01:18

  2. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    taraneh89 (یکشنبه 05 خرداد 92), فاطمه* (پنجشنبه 02 خرداد 92), جوانه؟؟؟ (شنبه 11 خرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شهریور خواستگار دارم و بیش از حد استرس دارم
    توسط ساراا در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 تیر 94, 04:31
  2. انسانی حیوان صفت شده ام
    توسط ستار العیوب در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: شنبه 15 مهر 91, 01:25
  3. بین ظاهر و اخلاق موندم :( بعد 5 سال نمیودنم چیکار کنم
    توسط S_H در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 مهر 91, 18:44
  4. او از دیوار صاف هم بالا می‌رود
    توسط lord.hamed در انجمن مقالات آموزشی روانشناسی کودک
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 30 مهر 87, 00:23
  5. حیوان علیه انسان؟
    توسط lord.hamed در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 اردیبهشت 87, 21:24

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.