به نظر من حرف های بعضی از دوستان غلطه میگن نسلشونو از رو زمین برداره .
خیانت کرده درست .
اما بدبخت شاید برگشت شاید توبه کرد . در توبه همیشه بازه .
یعنی چی میگین نسلشونو از رو زمین براداره . (بهتره به جای این حرف بگیم خدا کنه اونا هم به راه راست بیان)
من با پیش روانپزشک رفتن موافقم اما با مصرف قرص مخالفم .
به نظر این طوری بیماریها بدون قرض باید حل بشه .
بخدا اگه خودت بخوای و بدونی اشتباه کردی میتونی ولش کنی
- - - Updated - - -
به نظر من حرف های بعضی از دوستان غلطه میگن نسلشونو از رو زمین برداره .
خیانت کرده درست .
اما بدبخت شاید برگشت شاید توبه کرد . در توبه همیشه بازه .
یعنی چی میگین نسلشونو از رو زمین براداره . (بهتره به جای این حرف بگیم خدا کنه اونا هم به راه راست بیان)
من با پیش روانپزشک رفتن موافقم اما با مصرف قرص مخالفم .
به نظر این طوری بیماریها بدون قرض باید حل بشه .
بخدا اگه خودت بخوای و بدونی اشتباه کردی میتونی ولش کنی








علاقه مندی ها (Bookmarks)