سلام اقای کامروا هنوزم تو اون حال و هوایید ببین پسر خوب این مشکل واگیر دار شده اکثر ادما یه جورایی بهش مبتلا شدند ولی همه دارن می سوزن و می سازند همین خوش به حال اونایی که به سبک ایرانی ازدواج نمی کنن ازدواج به سبک اروپایی بهترین ازدواج که واسه ما شده ارزو اول زندگی می کنن بعد بقیه مراحلی ازدواج ولی ما چی تازه بعد ازدواج هم که راه پس و پیش برامون سخت تر می شه همین که بهش زنگ نمی زنی نشون می ده ادم محکمی هستی همین راه رو ادامه بده به مرور زمان انقدر کم رنگ می شه که اسمش به زور یادت بیاد دیگه هیچ عشقی رو تجربه نکن تو عالم متاهلی که هیچ سرانجامی نداره








علاقه مندی ها (Bookmarks)