به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 09 خرداد 92 [ 17:20]
    تاریخ عضویت
    1392-2-26
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    173
    سطح
    3
    Points: 173, Level: 3
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 22 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فکور نمایش پست ها
    لینکو اشتباه گذاشتی

    لینک شما اینه
    http://www.hamdardi.net/thread-28268.html

    رعایت حریمها که فقط به مذهبی بودن نیست. فکر نمیکنی ایشون داره دنبال توجیه برای ادامه روند زندگیش میگرده مثلا اگه شما بهش ایراد نگیری ایشون رویه زندگیش درست میشه؟ ظاهرا قبل ازدواج با شما هم چنین روندی رو دنبال میکرده درسته؟
    ممنون از پاسخ شما دوست عزیز در تنظیماتم تیک خورده بود لینک ها در متن غیر فعال باشه ممنون که گذاشتین لینکمو
    نه هنوز به طور کامل محبتش رو از دست نداده فقط می خواهد آزاد باشد میگه از زندگیم راضی نیستم ولی هر بار می گه اگه تو سخته یه فکر جدی بکن من همینم بیشتر نمیتونم کنار بیام (چه فایده وقتی از اجبار جلوم ملاحظه کنه من خودم از محدود کردن بدم میاد که پشتم کار خودش و میکنه) بره مسافرت هر جایی که دوست داره بره و الان بهانه جویی می کنه می گه سختم هفته ای یه بار که میرم(اطراف تهران هفته ای یه بار میره برای کارش) می خوام بمونم شب فرداش بیام همکارامم این کارو می کنند دو ساعت راه خسته میشم راست میگه اما بهانه است...
    یک مثال جزئی بزنم: من همیشه از یقه ی باز آقایون خوشم نمی اومد همش هم بر می گرده به دوران نوجوانیم کلا بدم میاد دلیل عرفی و این هم ندارم مثل این می مونه که همسر من از روسری گره زدن به صورت مدل دار در پشت سر خوشش نمیاد.ایشون قبل عروسی همیشه یک بلیز یقه بسته میپوشید بعد دکمه هاشو باز میذاشت خیلی هم باحال میشد اما از عروسی هی دیدم دیگه این کارو نمی کنه تابستون گذشت هیچی نگفتم دیدم نه کلا این کارش مقطعی نیست و بیخیال نمیشه همیشه هم زیر چشمی من و نسبت به این کارش می پایید دیگه اعتراض کردم بیچاره ام کرد هر بار یقه شو می بست هی غر میزد تا من بگم هر کار می خوای کن غرغر نکن به این میگفت به اون می گفت فلانی به نظرت الان این لباس دکمه باز گذاشتن نمی خواد!خوب چه کاریه هر روز میرفتیم خرید کلکسین لباس های فیت گردنش و می خرید !بعد من حق نداشتم شال سرم کنم آرایش هیچی مانتوی غیر اپولی مانتوی فشن محسوب میشه !جلو این اینو نپوش جلوی این اینو بپوش با اینا میریم عیبی نداره...
    اصلا من و از خوش لباسی در اورده منم برام مهم همش که نمی شه مانتو اپولی پوشید دختر جوون مانتو هر چقدر گشاد باشه جلو بسته تا زیر زانوم بازم فشن.بعد پاتوق جوون ا تو نیاوران وپاسداران و ایران زمینو...کار هر روزه ما بود بریم نگاه کنیم منم با چادر رو بگیرم از مهمونیم می اومدیم باید می رفتیم قضا نشه یوقت بعد با عصبانیت می گفت رو بگر وقتی آرایش داری ااا خوب مرد مومن خسته میشم مدام رو اصلا چه کاریه ما که هر شب میریم امشب نریم اصلا حرف میزدم اعتراض کنم که یاا علی با رفتارم بفهم زشته من تو ماشین سر پایین که 10 بار مرد ا برام معذرت میخوام ولی بوس می فرستادن و نگاه و چرا ؟چون همسرم تا گردن بیرون حواسش تو ماشینای دیگه بود.از این هم بی خیال شد
    این دو مورد جزیی گفتم که ببینید از اخم من (تا حالا من باهاش قهر نکردم همین اخم براش حکم فحش و داره) و کم حرفیم بیخیال شد از این کارا که کسی اخم نکنه براش.خوب به مرور باعث بیخیال شدن من می شه دیگه خسته می شه از این همه گیر بخدا من دوست ندارم اذیتش کنم ولی خوب من و درگیر کارایی می کنه که دوست ندارم باید باهاش هم هم راهی کنم :باریکلا الان آینه بغل دختر رو زدی افتاد دنبالت بعدم حالش و گرفتی تا اومد این کارو کنه گفتم نه تورو خدا زشت من کنارتم بهم برمی خوره...این موارد باعث می شه فکر کنه خود بینم اونو نمیبینم.
    خب به نظرتون چی کار کنم همپاش بشم برام نه عار نه غیر قابل انجام اما می دونم دیگه هیچ مهری ازش تو دلم نمی مونه.اگه اشتباه میکنم راحت بگین هر روز میگذره بدتر میشه می ترسم به خاطر بی فکری من یا خودش زندگیمون به فنا بره
    ویرایش توسط leyla.M90 : شنبه 28 اردیبهشت 92 در ساعت 12:20


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مشکل با خانواده همسر مخصوصا خواهرشوهرم2
    توسط mmaryamm در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 مرداد 97, 09:46
  2. وسواس دست شستن بعد از طهارت(دستشویی)
    توسط اسناء در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 29 دی 96, 17:49
  3. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 02 اسفند 93, 12:21
  4. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 خرداد 93, 00:56

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.