به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 10 بهمن 94 [ 17:49]
    تاریخ عضویت
    1391-5-05
    نوشته ها
    218
    امتیاز
    3,571
    سطح
    37
    Points: 3,571, Level: 37
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    764

    تشکرشده 865 در 204 پست

    Rep Power
    36
    Array
    با سلام،

    معنی خوابتون به نظر جالب میاد:

    تاریکی (حالت های مختلف):
    -ا گه در خواب تاریکی وجود شما رو دربر بگیره، نشانه شکست در برخی کارهاست که انجام میدهید. تاریکی مترادف بی خبری (جهالت)، ناخودآگاه، بد، مرگ و ترس از ندانسته هاست.
    - اگه در خواب خورشید در تاریکی طلوع کند، نشانه چیره شدن شما بر مشکلات است.
    - اگه در تاریکی احساس امنیت کنید، نشانه راحت بودن شما با ندانستن (مطلع نبودن از) بعضی مسائل است.
    - اگه در تاریکی دنبال کسی میگردید و او را پیدا نمیکنید، دلالت بر این داره که نیاز دارید مزاج و خوی خود را کنترل کنید. به عبارتی شما تمایل دارید که احساسات خود را رها کنید و زود عصبانی شوید.
    - گم شدن در تاریکی به معنی احساس بیچارگی کردن، افسردگی و نا امنی است.
    - اگه بدون هدف دنبال چیزی در تاریکی میگردید، نشانه اینه که اطلاعات کافی برای تصمیم قطعی گرفتن ندارید. ابتدا تحقیق کنید و در تصمیم گیری عجول نباشید.


    اتاق تاریک:
    بودن در اتاق تاریک در خواب نشانه اینه که شما منتظر چیزی هستید تا اتفاق بیافتد. کنجکاوید تا بدانید در شرایط چه اتفاقی ممکن است روی دهد!


    تصادف ماشین (حالت های مختلف):
    تصادف ماشین در رویا نماد حالت احساسی شماست. احتمالاً در وجودتان ترس و نگرانی های عمیقی دارید. آیا به خودتان بیش از حد سخت میگیرید؟ شما نیاز دارید تا در مورد اعمال خود تجدیدنظر کنید و راه بهتری را برگزینید.
    اگه در تصادف فوت میکنید (دور از جون همه) و واکنش وابستگان و عزیزانتان را به فوت مشاهده میکنید، به این معنی است که رفتار بی ملاحظه تان روی اطرافیانتان تاثیر میگذارد. پیام این خواب باید جدی گرفته شود.

    دعوا کردن (حالت های مختلف):
    دعوا کردن با کسی در رویا بازتاب پریشانی درون شماست. بعضی از حنبه های زندگیتون با دیگر جنبه هایتان در تضاد هستند. شاید بخشی از درون شما که هنوز رفع یا تصدیق نشده برای "حق شنیده شدن" خود میجنگد. معنی دیگر این خواب میتواند بازتاب تقلای شما در زندگی روزمره باشد. اگه در خواب تا پای مرگ دعوا میکنید، نشانه امتناع ورزی شما از پذیرش پریشانی درونیتان است. به عبارت ساده تر: شما رغبتی به تغییر رفتار یا عادات گذشته خود ندارید. دعوا کردن دیگران در خواب شما بیانگر بی میلی شما به پذیرش مشکلات خودتان است. به عبارتی ساده تر، شما مسئولیتی در قبال حل مشکلاتتان در زندگی واقعی بر نمی دارید.


    منبع: سایت dreammoods (دات کام)
    شما میتونید کلمات کلیدی خوابتون رو در سایت بالا وارد کنید و ترجمه روانی خوابتون رو مطالعه کنید. تنها عیب سایت مذکور، انگلیسی بودنش هست.

    در پناه حق. :)

  2. 6 کاربر از پست مفید Serok تشکرکرده اند .

    asemani (شنبه 21 اردیبهشت 92), sara 65 (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), taraneh89 (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), کامران (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), میشل (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), باران بهاری11 (یکشنبه 22 اردیبهشت 92)

  3. #2
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 اسفند 93 [ 18:59]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    نوشته ها
    224
    امتیاز
    2,769
    سطح
    32
    Points: 2,769, Level: 32
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    92

    تشکرشده 345 در 153 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Serok نمایش پست ها
    با سلام،

    معنی خوابتون به نظر جالب میاد:

    تاریکی (حالت های مختلف):
    -ا گه در خواب تاریکی وجود شما رو دربر بگیره، نشانه شکست در برخی کارهاست که انجام میدهید. تاریکی مترادف بی خبری (جهالت)، ناخودآگاه، بد، مرگ و ترس از ندانسته هاست.
    - اگه در خواب خورشید در تاریکی طلوع کند، نشانه چیره شدن شما بر مشکلات است.
    - اگه در تاریکی احساس امنیت کنید، نشانه راحت بودن شما با ندانستن (مطلع نبودن از) بعضی مسائل است.
    - اگه در تاریکی دنبال کسی میگردید و او را پیدا نمیکنید، دلالت بر این داره که نیاز دارید مزاج و خوی خود را کنترل کنید. به عبارتی شما تمایل دارید که احساسات خود را رها کنید و زود عصبانی شوید.
    - گم شدن در تاریکی به معنی احساس بیچارگی کردن، افسردگی و نا امنی است.
    - اگه بدون هدف دنبال چیزی در تاریکی میگردید، نشانه اینه که اطلاعات کافی برای تصمیم قطعی گرفتن ندارید. ابتدا تحقیق کنید و در تصمیم گیری عجول نباشید.


    اتاق تاریک:
    بودن در اتاق تاریک در خواب نشانه اینه که شما منتظر چیزی هستید تا اتفاق بیافتد. کنجکاوید تا بدانید در شرایط چه اتفاقی ممکن است روی دهد!


    تصادف ماشین (حالت های مختلف):
    تصادف ماشین در رویا نماد حالت احساسی شماست. احتمالاً در وجودتان ترس و نگرانی های عمیقی دارید. آیا به خودتان بیش از حد سخت میگیرید؟ شما نیاز دارید تا در مورد اعمال خود تجدیدنظر کنید و راه بهتری را برگزینید.
    اگه در تصادف فوت میکنید (دور از جون همه) و واکنش وابستگان و عزیزانتان را به فوت مشاهده میکنید، به این معنی است که رفتار بی ملاحظه تان روی اطرافیانتان تاثیر میگذارد. پیام این خواب باید جدی گرفته شود.

    دعوا کردن (حالت های مختلف):
    دعوا کردن با کسی در رویا بازتاب پریشانی درون شماست. بعضی از حنبه های زندگیتون با دیگر جنبه هایتان در تضاد هستند. شاید بخشی از درون شما که هنوز رفع یا تصدیق نشده برای "حق شنیده شدن" خود میجنگد. معنی دیگر این خواب میتواند بازتاب تقلای شما در زندگی روزمره باشد. اگه در خواب تا پای مرگ دعوا میکنید، نشانه امتناع ورزی شما از پذیرش پریشانی درونیتان است. به عبارت ساده تر: شما رغبتی به تغییر رفتار یا عادات گذشته خود ندارید. دعوا کردن دیگران در خواب شما بیانگر بی میلی شما به پذیرش مشکلات خودتان است. به عبارتی ساده تر، شما مسئولیتی در قبال حل مشکلاتتان در زندگی واقعی بر نمی دارید.


    منبع: سایت dreammoods (دات کام)
    شما میتونید کلمات کلیدی خوابتون رو در سایت بالا وارد کنید و ترجمه روانی خوابتون رو مطالعه کنید. تنها عیب سایت مذکور، انگلیسی بودنش هست.

    در پناه حق. :)
    یه طوری معین می کنین انگار وحی منزل هست :) تعبیر خواب مسئله فیزیکی و علمی نیست و یه علم خدادادی هست ک به هر کسی نمی رسه ک بگیم تصادف ماشین=حالت احساسی و دعوا کردن=بازتاب پریشانی . بعدش هم کلی شاید و اما و اگر بیاریم شاید یکی اش درست از آب در بیاد
    با این تخیلات بهتره ذهن خودتون رو درگیر نکنین و به جاش دنبال آرامش فکری و ذهنی باشین و کمتر در معرض استرس و تشویش قرار بگیرین . ایشالله حل میشه

  4. کاربر روبرو از پست مفید ahuman تشکرکرده است .

    میشل (یکشنبه 22 اردیبهشت 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.