به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 64

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array
    سلام

    من فقط چون با ادمی که تو وصفش کردی برخورد داشتم میگم.

    من عاشق مردای خشن و مغرورم مردی که محبتشم به یک شکل دیگه ابراز کنه از اینکه یکی مدام بشینه بیخ گوشم و بگه دوستت دارم و دوستم داری و عاشقتم و عاشقمی و ... اصلا خوشم نمیاد نمی دونم کلمه ای به جای خشونت پیدا نمی کنم منظورم زدن و این حرفا نیست .
    و من از اینکه مورد توجه چنین مردی باشم لذت می برم
    در واقع من از این حس لذت می برم. مضاف بر اینکه اون غروری که من دوست دارم و ایشون داره.
    اگه شوهرت همچین شخصیتی داشت هم باز تو 100% راضی نبودی.و حسرت اینو میخوردی که شوهرت مدام بیخ گوشت ابراز علاقه کنه.
    این تیپ آدمایی که تعریف کردی از بیرون واقعاً جذابن.من منکرش نیستم.و همینکه آدمی با این غرور به یکی توجه کنه فکر میکنه وای من زن جذابیم.
    اما تقریباً اکثر این مردا توشون خونوادشونو کشته،بیرونشون مردمه.

    نمیتونی تصور کنی همین غرور تو زندگی مشترک چقد میتونه آزاردهنده باشه..انگار زن همیشه باید کوتاه بیاد.این مردا به زیرکی حرف خودشونو به کرسی میشونن و زن ناچاره خیلی وقتا از حقوق خودش بگذره..گاهی مثه بچه ها لجباز میشن.اون جایگاه زن ناز و مرد نیاز همیشه حفظ نمیشه.
    چه بسا زن برادرشوهرت گاهی تو دلش بگه خوش بحال سوگند شوهرش بهش ابراز علاقه میکنه.

    از نظر من تو زندگی مشترک مرد باید سنگ زیر آسیاب باشه چون زن شکننده تره..اما این مردا اینطور نیستن.یعنی اینطور بگم گاهی زندگی باهاشون عذاب الیمه.

    برای همین میگم تو عاشق برادر شوهرت نیستی.عاشق تصوراتتی.که فرشته مهربان اسمشو گذاشته فانتزی ذهنی.تو اون خصلتهایی که دوست داری و فکر میکنی شوهرت نداره رو تو قالب برادر شوهرت گنجوندی.زمانی میتونی بگی عاشق فلان شخصم که حقیقتاً از همه خصلتهاش باخبر باشی.

    بهترین راه واقع بینیه.باید به این واقعیت برسی که برادرشوهرت عین تصورات تو نیست.تو فقط داری خیالپردازی میکنی چون تو واقعیت با شوهرت بهشون نرسیدی.

    برای من عشق یعنی نرسیدن از دور عاشق بودن و سوختن. این و برای دوستانی می گم که حس کردن به عشق داره توهین می شه. وقتی به طرف می رسی دیگه عشق نیست می شه دوست داشتن. البته این تعبیر منه.
    چون تو این شرایط قرار نگرفتی اینو میگی.اگه اعصاب خوردی و رنج این مدل عشقارو میچشیدی اینو نمیگفتی.اگه اینطور بود این همه مراجع اینجا تاپیک نمیزدن و از رنجی که بابت رابطه ای که به سرانجام نرسیده نمیگفتن.
    اگه اینطور بود عاشق و معشوقا برای وصال به به هردری نمیزدن رنج میکشیدن و از رنجشون لذت میبردن.

    اون سوختن و رنجی لذت داره که بزرگت کنه.واقعاً هم لذت داره..مثلاً خود تو اگه رنج بکشی و از این شرایط خودتو بکشی بیرون لذت میبری.لذت کمال.سوختن هدفمند خوبه.ببین برای چی میسوزی؟

    پ.ن:این اتفاق ممکنه برای هرکسی بیفته.عضوفعال و غیرفعال نداره.
    موفق باشی
    ویرایش توسط بهار.زندگی : پنجشنبه 19 اردیبهشت 92 در ساعت 21:30

  2. 13 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    asemani (جمعه 20 اردیبهشت 92), del (شنبه 21 اردیبهشت 92), mamosh (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), mohammad6599 (دوشنبه 17 تیر 92), Nina s (چهارشنبه 03 مهر 92), sanjab (پنجشنبه 19 اردیبهشت 92), sara 65 (پنجشنبه 19 اردیبهشت 92), saraamini (جمعه 27 اردیبهشت 92), taraneh89 (شنبه 21 اردیبهشت 92), فرشته مهربان (سه شنبه 07 خرداد 92), کامران (جمعه 20 اردیبهشت 92), مسافر تنها (چهارشنبه 27 شهریور 92), سوگند32 (جمعه 20 اردیبهشت 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.