سلام.
خب یه دفعه بگو ما هیچی نگیم دیگه:)
اسمس هم بهش دادی!
فقط به این فکر کن که بفهمه تویی.
فکر میکنی کاری داره براش؟
به آبروریزیش فکر کن.
به اینکه همه بفهمن
و...
تنت نمیلرزه از این اتفاقا؟
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
سلام.
خب یه دفعه بگو ما هیچی نگیم دیگه:)
اسمس هم بهش دادی!
فقط به این فکر کن که بفهمه تویی.
فکر میکنی کاری داره براش؟
به آبروریزیش فکر کن.
به اینکه همه بفهمن
و...
تنت نمیلرزه از این اتفاقا؟
از زندگی چه می خواهی که در خدایی ِخدا، آنرا نمیابی؟
**سهیل ** (پنجشنبه 31 مرداد 92), ava48 (پنجشنبه 19 اردیبهشت 92), del (شنبه 21 اردیبهشت 92), mohammad6599 (دوشنبه 17 تیر 92), nikafarid (چهارشنبه 19 تیر 92),tamanaye man(پنجشنبه 19 اردیبهشت 92), tasnime_elahi (چهارشنبه 26 تیر 92), فرشته مهربان (سه شنبه 07 خرداد 92), کامران (پنجشنبه 19 اردیبهشت 92), آویژه (پنجشنبه 19 اردیبهشت 92), سوگند32 (پنجشنبه 19 اردیبهشت 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)