سلام مجدد
بله سطح فكر خيلي مهمه! آدم بايد به سطحي از فكر برسه كه بتونه از خود گذشتگي كنه...مسئوليت قبول كنه...
ولي در سنين 20 ....غم نان اگر بگذارد!
تشکرشده 18 در 7 پست
سلام مجدد
بله سطح فكر خيلي مهمه! آدم بايد به سطحي از فكر برسه كه بتونه از خود گذشتگي كنه...مسئوليت قبول كنه...
ولي در سنين 20 ....غم نان اگر بگذارد!
samire (سه شنبه 05 شهریور 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)