عزیزم
من و شاید خیلی ها در این اوضاعی که بر مملکتمون حاکمه این مشکل رو داریم
من هم مثل شما هم ماهی 1 میلیون درامودمونه ماهی 750 تومان قسط داریم
بابت شهریه دانشگاه و هدیه بچه به دنیا اومده خواهر شوهرم طلا فروختم
اما همیشه توکلم بر خدست
گلم به خدا توکل کن . و اصلا خودسرانه به خانواده همسرت حرفی نزن
درسته درگیره کلاس زبانی اما اگه می تونی برو سر کار
واسه خارج رفتن دیر نمیشه . اون هم پول می خواد یه مدت به شوهرت کمک کن تا این دوران بگذره
پدر مادرش هم بخوان کمک کنند مگه چقدر می خوان کمک کنند اگه میشه خونت رو اجاره بدی بری جای کوچیکتر هم بد نیست . الان که بچه ندارید یه خونه خیلی کوچیک هم بستتونه
مادرش شوهرت کاری نکرده انقدر منت میزاره چه برسه که کاری هم بکنه
خودت مدیریت کن
ایشالله درست بشه برای هممون








علاقه مندی ها (Bookmarks)