من کاملا با شما موافقم .
تشکرشده 21 در 19 پست
من کاملا با شما موافقم .
HadiRock (سه شنبه 05 شهریور 87)
تشکرشده 926 در 486 پست
درود بر جوان باهوش و دارای آی کیو بالا
جوان زرنگ،شما اگر در خود توانایی اداره یک زندگی را دارید،معطل نکنید و زودتر زن بگیرید؛به درستی یا نادرستی سخنان خودم یا شما کاری ندارم،داشتن دوست دختر را نیز ناپسند نمی دانم،اما شما می توانید به جای همه این حرفها،خودِ ازدواج را *تجربه* کنید.
اما بدانید شکست در ازدواج بسیار سنگین است و اگر بنده سن خاصی را در نظر دارم،این برای فراهم آوری شرایط ازدواج است که رویهمرفته تا آن سن به درازا می کشد.موفق باشید.
تشکرشده 18 در 7 پست
سلام مجدد
بله سطح فكر خيلي مهمه! آدم بايد به سطحي از فكر برسه كه بتونه از خود گذشتگي كنه...مسئوليت قبول كنه...
ولي در سنين 20 ....غم نان اگر بگذارد!
samire (سه شنبه 05 شهریور 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)