البته که مشاور حضوری بهتره. ولی از سر ناچاری به اینجا پناه آوردم. چون هر مشاور سرشناسی که می شناختم یا بهم معرفی کردند(شاید خیلیا باشن که خوبن و نمی شناسم) تا حدود قبل از 20 فروردین بهم وقت نمی دادند. و زمانی که از ایشون گرفتم برای تصمیم نهایی خیلی خیلی طولانی شده. گفتم شاید دوستان کمک کنند و اینجا به نتیجه ای برسم. استفاده بردم از نظرات دوستان و خب مجبورم بازم از ایشون وقت بخوام. چون عجله در این کارها جایز نیست.








علاقه مندی ها (Bookmarks)