سلام برادر گرامي
ميدونم توي شرايط سختي هستي وقتي يه مرد گريه ميكنه يعني واقعا قلبش به درد اومده!
من به عنوان يه دختر جوون و امروزي كه تقريبا توي محيط آزادي بزرگ شده بهتون ميگم خانومتون حتما عاشق شماست و اين خيانت شايد دليلش جايگاه اون آقا بوده و ميخواسته ازش به عنوان يه پله استفاده كنه واسه ترقي!
يه فرصت بهش بده تا اگر خدايي نكرده جدا شدين چند سال ديگه حسرتش به دلت نمونه وبگي كاش يه فرصت ميدادم!
انشالا توي اين فرصت مشكلتون حل ميشه
براتون دعا ميكنم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)