drake عزیز
میدونم الان آتیشت خیلیییییییی تنده
والا ما هم تو سن و سال شما ها بودیم و آتیشمون خیلییییییییییی تندتر از الان شما بوده
خب بعدش چی شدیم!!!
حالا اصلا به قول خودتون فرهنگمون ایراد داره
خب
تا این فرهنگ بخواد اونجوریکه شما میگین بشه و این مسائل عادی بشه و جا بیوفته و همه دختر پسرا عاقل بشند به قول شما و بفهمن که رابطشون داره چجوری میره جلو و ................
فکر میکنی چند درصد از جوونای ما (مخصوصا دخترای عزیز ما) باید این وسط حیف و میل بشند؟؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)