سلام
ممنون از سارا بانوی عزیز که انقدر من رو صریح و خوب راهنمایی کردین.
فکر کنم بد نباشه که بگم دو ماه پیش یکبار قصد کات کردن این ارتباط رو کردم اما نمی دونم چرا دوباره به خونه اول برگشتیم. مطمئنا حرفا و حرکات ایشون باعثش بوده.
منم خودم نظرم اینه که این ارتباط جز دردسر و مصیبت چیزی در پی نخواهد داشت. چون از ابتدا تنها حسی که به ایشون داشتم حسی مثل دوست و همکار بود و همچنان این طور هست و حتی شاید بدتر چون از زمان فهمیدن بیماری یک حس ترحم هم ایجاد شده که چندان جالب نیست!
پس حتما به توصیه اتون عمل خواهم کرد. و فکر کنم توی یک ایمیل برای ایشون توضیح بدم که نمی خوام دیگه ارتباطی باهاشون داشته باشم خیلی بهتره تا تلفنی یا از طریق چت، چون حس می کنم این طوری فرصت کمتری میدم که باز با حرفاشون بخوان نظر من رو برگردونن. در این مورد هم اگه کمکم کنین، ممنون میشم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)