به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

Threaded View

  1. #2
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: فرصت دوباره دادن درسته ؟

    myheavenstar گرامی

    اگر به راهنماییها در تاپیک قبلی توجه کرده باشی اکنون جواب سئوالت را می دانستی . در آن تاپیک به شما گفتیم این رابطه هابه قصد ازدواج هم باشه محل اشکاله و همدردی بنا به دلایل کاملاً منطقی با آن مخالف است . اکنون هم به شما می گوییم بازگشت به رابطه غلط هست .


    اگرقصد ازدواج دارید ، رسماً از طریق خانواده وارد شوید . اگر به قول خودتان برای 4 یا 5 سال دیگه برنامه ازدواج دارید از هرگونه ارتباطی تا آن زمان بپرهیزید . چون آسیبهای این روابط بخصوص برای دختران زیاد هست و اگر ازدواج بنا به دلایل پیش بینی نشده از جمله حوادث یا مخالفت خانواده ها یا تردید یکی از شما دو نفر و ..... پیش نیاید وابستگی ناشی از رابطه عوارض زیادی دارد .

    همچنین این نوع روابط منجر به تهییج جنسی می شود و خود داری از رابطه جنسی در کنار تحریکات و تخیلات فشارهاو آسیبهای زیادی به همراه دارد و برقراری ارتباط جنسی نیز عواقب بدتری را به دنبال دارد

    پس کار شما اشتباه بوده که از او خواسته ای که با شما بماند و ....

    آیا اگر پسر دیگری این چنین از او میخواست دست دردستش بگذارد و به نوعی قول ماندن در رابطه بدهد برای شما خوشایند هست ؟ برای خواهر خود می پسندی ؟.

    در نظر داشته باش که شما پسری هستی مثل همه پسرهای دیگر و چون شما هستی و دوستش داری استثنا نیستی که رابطه با شما برایش بی اشکال و با دیگران غیر مجاز باشد .

    یک پسر غیرتمند و پاک کسی را اگر دوست داشته باشد عمیقاً و عاقلانه حتی نمی پسندد خودش نیز با او ارتباطی جز از راه خواستگاری و برای ازدواج پیدا کند .

    پس اگر واقعاً دوستش داری و به قول خودت عاشقی ، این عشق می گوید خودخواه نباش و او را وارد رابطه نکن و اگر برای ازدواج می خواهیش اقدام عملی کن و رسماض برو خواستگاری .

    ظاهراً شرایط ازدواج را هم داری . پس اقدام کن .


    .

  2. 5 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (جمعه 21 مهر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 مهر 92, 22:10
  2. به خواستگار 30 ساله ای که پس اندازش صفره میشه فرصت داد؟
    توسط elham_88 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 مهر 91, 10:44
  3. به من فرصت بده ....
    توسط erfan25 در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 01 تیر 87, 22:25
  4. فرصت
    توسط zeinab در انجمن سخنان نغز و جملات قصار بزرگان
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 27 بهمن 86, 23:45

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.