ممنون بهار شادی جان، نه من خداروشکر بعد از ازدواج چیزی ندیدم، یعنی بعضی وقتها برام شک ایجاد شده ولی بهم ثابت نشده که درسته یا نه؟
راستش چون وضع جامعه خرابه و زنها مخصوصا مطلقه ها به کمک مالی دیگران نیاز دارن و شوهرم هم دستش به دهنش میرسه میترسم به این خاطر گول بخوره.
من مشاوره و روانشناس زیاد رفتم ولی نتیجه نگرفتم. الان هم باردارم این افکار خیلی روی من اثر بد میزاره، توروخدا برام دعا کنید.