به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 35

Threaded View

  1. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 12:06]
    تاریخ عضویت
    1390-9-10
    نوشته ها
    100
    امتیاز
    1,165
    سطح
    18
    Points: 1,165, Level: 18
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    438

    تشکرشده 462 در 89 پست

    Rep Power
    25
    Array

    RE: غصه ی نداشتن خونه!

    دوست عزیز سلام
    چیزی که من از پستهای شما متوجه شدم اینه که هنوز به انتخاب خودتون شک دارید و تو صحبتهاتو بیشتر دارید انگار تلقین میکنید که: "نه من درست انتخاب کردم من عاشق همسرم هستم و اون ارزشش رو داره"

    ببینید اگر شما از ته قلب راضی باشید دیگه حرف مردم براتون ارزشی نداره. متراژ خونه، مدل ماشین و.......
    من فکر میکنم شما اعتماد به نفستون کمی پایین هست و الان تو این مقطع بیشتر دنبال تایید گرفتن از اطرافیان هستید.
    اینکه فامیلتون به به و چه چه کنن چی به زندگی شما اضافه میکنه؟
    جز اینکه به شما اعتماد به نفس میده که آخیش زندگی من مورد تایید دیگرانه

    دیدید افرادی رو که وقتی کاری انجام میدن مدام نگاه میکنن ببینن ایا این کار مورد تایید دوست و فامیل هست یا نه.
    این تیپ افراد مشکل اعتماد به نفس دارن و همیشه تو عذابن .

    عزیزم یه سوال دارم اگر تو کشوری بودی که هیچ فامیلی نبود و تو همسرت تنها بودین ایا باز هم برات مهم بود خونه مسکن مهر باشه یا نه؟

    اگر جوابت منفی هست بدون که شما اگر روی این ضعفت کار نکنی متاسفانه تو زندگی زناشویی به مشکل برمیخوری .
    امروز مشکل خونه، فردا خرید باغ و ویلا و .بچم کدوم مدرسه بره، ......
    امیدوارم هر چه زودتر تو زندگی مشترک معنای واقعی ارامش دو طرفه کنار همسرت رو درک کنی

  2. 2 کاربر از پست مفید sea تشکرکرده اند .

    sea (دوشنبه 03 مهر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. غصه های یه دختر به ظاهر شاد
    توسط t@r@neh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 بهمن 96, 02:44
  2. زندگی پر از غصه
    توسط غصه در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: جمعه 06 بهمن 91, 23:54
  3. تمام غصه های من
    توسط ارشیدا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 30 دی 91, 11:10
  4. فقط میخوام درد دل کنم.دلم غصه داره به خاطر اختلاف پدر و مادرم.
    توسط راحیل خانوم در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 آذر 91, 01:48
  5. دارم از غصه دق میکنم از کارم اخراجم کردن...دانشگاهم بده...ازدواج....آینده ام
    توسط ema1989 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: جمعه 07 مهر 91, 14:12

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.