سلام امید چان
خیلی دوست دارم یه سری مطالب رو اینجا باز کنم .ترس از این دارم که تاپیک منحرف بشه . به خاطر همین مطلب رو باز نمی کنم .
من و امید توی قضیه زن گرفتنمون شبیه هم هستیم . فقط با این تفاوت که من از نظر مالی تامین هستم ولی با این حال تمام در ها به روم بسته هستش . هر دری رو می زنم فایده نداره
اکثر ما ها اعتقاد داریم که وقتی یک نیت خیر باشه کار ها خود به خود ردیف می شه و رو غلتک میوفته ولی مثل اینکه ازدواج برای من یکی شر شده
من که نا امید شدم و دیگه دست از گشتن برداشتم . امید جان شما بگرد و به بهونه مشکلات مالی دست از گشتن برندار .
خدا پول رو می رسونه
برادر خودم چند ساله که ازدواج کرده . سال 88 از طرف بانک زنگ زدن خونه من گوشی رو برداشتم و گفتن منزل فلانی گفتم بله گفتن که فلانی تو قرعه کشی بانک برنده شدن گفتم مبلغش چقدره ؟ گفت به خودش می گیم به شما نمی گیم . 25 میلیون تومان وجه رایج مملکت برنده شد برادرم . فکر می کنی چه حسابی بود که برنده شد ؟؟
حساب قرض الحسنه مشترکی بود که برای وام ازدواج باز کرده بودن . یعنی اگر ازدواج نمی کرد این 25 میلیون تومن رو برنده نمیشد .
حالا بماند که به خاطر این 25 میلیون تومن چه پول های دیگه ای سرازیر شدن سمت ما
دوست دارم یک تاپیکی در مورد مشکل خودم در ازدواجم بزنم ولی نمی دونم موضوع تاپیک چی باشه . اگر کسی چیز خوبی به نظرش میرسه برام پیغام خصوصی کنه









علاقه مندی ها (Bookmarks)