عزیزم، من نتونستم تمام پستات رو بخونم ولی چند صفحه رو که خوندم نتیجه گیریم این شد.
خیلی خوبه که داری روی رابطتون کار می کنی.
ولی بعضی مشکلات رو باید تنهایی حل کنی. کاری به شوهرتون و ارتباطات زناشوییتون نداشته باش این مشکلات فردی هستند اینا که حل بشند خود به خود بقیه قضایا هم حل می شند.
1- روحیه ات رو بالا ببر.
2- گاهی جدی و قاطع باش.
3- اعتماد به نفست رو افزایش بده.
4-وقتت رو تو ساعاتی که همسرت خونه نیست الکی هدر نده. کارهای مفید انجام بده و کلاسای آموزشی/ورزشی برو. اگه می تونی یه کار نیمه وقت انجام بده.
5- برای ارتقا جایگاه اجتماعی و فردی خودت تلاش کن. (یه کم سخته ولی کم کم عادت می کنی. مثلا مسئولیت کارهای بانکی رو بر عهده بگیر)
در نتیجه:
1- همسرت شما رو به عنوان یه دوست تو زندگی می پذیره و نه فقط یه همسر. (دیگه وقتی ناراحته نیازی نیست با التماس ازش بپرسی چی شده خودش وقایع روز رو برات تعریف می کنه)
2- به خودت، رفتارات و عکس العملات اطمینان می کنه و حتی اگه کاری رو هم سهوا اشتباه انجام بدی اینطوری عکس العمل نشون نمی ده.
3- تصویر ذهنی همسرتون از شما به عنوان یه دختر نازنازی (معذرت می خوام فقط از دید آقایون باهاتون صحبت می کنم) به یه خانم مستقل و بادرایت تغییر می کنه.
4- بهتر دغدغه های همسرت رو درک خواهی کرد و دیگه هر مسئله ای رو به خودتون ربط نمی دید (مثلا وقتی تو محیط کارش مشکلی پیش اومده و کم حرف و عصبی شده شما فکر نمی کنی دیگه دوست نداره)










علاقه مندی ها (Bookmarks)