به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 8 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 71 تا 80 , از مجموع 82
  1. #71
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 13:47]
    تاریخ عضویت
    1390-11-16
    نوشته ها
    121
    امتیاز
    1,003
    سطح
    17
    Points: 1,003, Level: 17
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    418

    تشکرشده 428 در 112 پست

    Rep Power
    27
    Array

    RE: دعوا و قهرهاي الكي و تموم نشدني

    عزیزم، من نتونستم تمام پستات رو بخونم ولی چند صفحه رو که خوندم نتیجه گیریم این شد.
    خیلی خوبه که داری روی رابطتون کار می کنی.
    ولی بعضی مشکلات رو باید تنهایی حل کنی. کاری به شوهرتون و ارتباطات زناشوییتون نداشته باش این مشکلات فردی هستند اینا که حل بشند خود به خود بقیه قضایا هم حل می شند.
    1- روحیه ات رو بالا ببر.
    2- گاهی جدی و قاطع باش.
    3- اعتماد به نفست رو افزایش بده.
    4-وقتت رو تو ساعاتی که همسرت خونه نیست الکی هدر نده. کارهای مفید انجام بده و کلاسای آموزشی/ورزشی برو. اگه می تونی یه کار نیمه وقت انجام بده.
    5- برای ارتقا جایگاه اجتماعی و فردی خودت تلاش کن. (یه کم سخته ولی کم کم عادت می کنی. مثلا مسئولیت کارهای بانکی رو بر عهده بگیر)

    در نتیجه:
    1- همسرت شما رو به عنوان یه دوست تو زندگی می پذیره و نه فقط یه همسر. (دیگه وقتی ناراحته نیازی نیست با التماس ازش بپرسی چی شده خودش وقایع روز رو برات تعریف می کنه)
    2- به خودت، رفتارات و عکس العملات اطمینان می کنه و حتی اگه کاری رو هم سهوا اشتباه انجام بدی اینطوری عکس العمل نشون نمی ده.
    3- تصویر ذهنی همسرتون از شما به عنوان یه دختر نازنازی (معذرت می خوام فقط از دید آقایون باهاتون صحبت می کنم) به یه خانم مستقل و بادرایت تغییر می کنه.
    4- بهتر دغدغه های همسرت رو درک خواهی کرد و دیگه هر مسئله ای رو به خودتون ربط نمی دید (مثلا وقتی تو محیط کارش مشکلی پیش اومده و کم حرف و عصبی شده شما فکر نمی کنی دیگه دوست نداره)

  2. کاربر روبرو از پست مفید sunlife تشکرکرده است .

    sunlife (دوشنبه 27 شهریور 91)

  3. #72
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: دعوا و قهرهاي الكي و تموم نشدني

    هیچ وقت التماس نکن

    یعنی چی التماس می کنم
    دیشبم اگه اون لحظه که عصبانی بود و می خواست تنها باشه یه جای التماس و گریه رهاش می کردی اوضاع بهتر بود

    هی تو التماس می کنی هی اون حق به جانب تر می شه
    راحتش بذار خودش متوجه اشتباهش می شه

  4. کاربر روبرو از پست مفید eghlima تشکرکرده است .

    eghlima (دوشنبه 27 شهریور 91)

  5. #73
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 آبان 94 [ 22:52]
    تاریخ عضویت
    1391-6-21
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    2,318
    سطح
    29
    Points: 2,318, Level: 29
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 132
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran
    تشکرها
    2

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دعوا و قهرهاي الكي و تموم نشدني

    الو؟؟؟؟؟؟؟؟
    کسی هست اینجا جواب بده؟

  6. #74
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 آذر 91 [ 10:31]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    858
    سطح
    15
    Points: 858, Level: 15
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 30 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دعوا و قهرهاي الكي و تموم نشدني

    بچه ها من از همتون ممنونم
    ولی اصلن حال خوشی ندارم
    خیلی بهم ریختم
    توروخدا بگید چکار کنم
    خیلی کلافه ام
    داغونم
    بگید چه کاری انجام بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

  7. #75
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 12:06]
    تاریخ عضویت
    1390-9-10
    نوشته ها
    100
    امتیاز
    1,165
    سطح
    18
    Points: 1,165, Level: 18
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    438

    تشکرشده 462 در 89 پست

    Rep Power
    25
    Array

    RE: دعوا و قهرهاي الكي و تموم نشدني

    نیلو جان تو زحمت خودت رو کشیدی خانوم خسته نباشی.

    مواقعی که همسرت ناراحته و عصبانی اگر واقعا مقصر شما هستی فقط یک بار عذرخواهی کن و دیگه التماس و گریه رو انجام نده.
    باید به همسرت زمان بدی تا تو خلوت خودش اروم بشه و بیاد طرف شما. وقتی مدام و بی وقفه معذرت خواهی کنی اصلا زمان نمیدی بهش .

    الان هم غصه رو کنار بگذار. وقتی همسرت اومد خونه عادی برخورد کن با مهربونی(نه التماس ) .

    عزیزم تا قبل اینکه برید بیرون و کمی اوضاع قاطی بشه حتما لحظات عاشقانه داشتی ، فقط باید کمی عمیق تر به اونها نگاه کنی . بیا اونها رو تو صفحه خاطرات عاشقانه بنویس. حتی اگر یک نگاه مهربون باشه.

    نیلو جان حساسیتت رو نواقص همسرت خیلی بیشتر از توجه به خوبیهاشه.

    چون از کل تعریفت از جشن بیشتر توضیحات و تمرکزت روی دعواتون بود.

    کمی لنز دوربین زندگی رو به طرف مهربونیهای ظریف همسرت ببر و اونها رو هر چند کوچیک ثبت کن
    موفق باشی عزیزم


  8. 2 کاربر از پست مفید sea تشکرکرده اند .

    sea (سه شنبه 02 آبان 91)

  9. #76
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: دعوا و قهرهاي الكي و تموم نشدني

    نقل قول نوشته اصلی توسط maryam_gh
    سلام خانم اقلیما
    من تازه عضو شدم
    میشه خصوصی حرف بزنیم؟
    سلام ایمیلتو بذار و سریع بردار


  10. #77
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مهر 93 [ 11:05]
    تاریخ عضویت
    1391-6-14
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    2,179
    سطح
    28
    Points: 2,179, Level: 28
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 121
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    206

    تشکرشده 221 در 81 پست

    Rep Power
    24
    Array

    RE: دعوا و قهرهاي الكي و تموم نشدني

    نيلو عزیز
    حرفهاي همه دوستان مخصوصا بهار زندگي خيلي قابل استفاده است
    چنين مواردي براي من هم پيش آمده كه خواستم با گريه به همسرم بفهمونم که به حمايت، محبت و توجه اش بيشتر نياز دارم ولي گريه در مردان تاثير عكس داره، عصبي شون مي كنه و ازش اينو مي فهمند كه خيلي در اداره زندگی ناتوانند و همسرشان چقدر از بودن در كنارشان ناراحت است و اينطوري اقتدار مرد ميشكند و اين يك فاجعه است
    سعي كن سخنراني ها و همايش هاي دكتر حبشي را گير آورده و ببيني خيلي ماثر است
    ولي مشكل ما زنها اين است كه همسرانمان را با خصوصيات اخلاقي خودمان (زنها) مقايسه مي كنيم در حالي كه ما شايد جمله اي بگيم و منطوري داشته باشيم ولي آنها يك چيز ديگر بفهمند و استباط كنند و بالعكس
    در مو قعيت هاي ماشبه نيازها و عكس العمل هاي متفاو تي داريم پس بايد سعي كنيم جنس مرد را بشناشيم و با زنها مقايسه نكنيم ، آن مو قع مي فهميم كه چقدر با هم متفاوتيم كارهايي كه ما را عصبي مي كند از رو ي عمد يا بي تفاو تي آنها نسبت به ما نيست آنها ذاتا اينگونه اند و بلعكس ما هم همين


    قهرهاي طولانی و مكرر تاثیرات مخربی دارد..

  11. 3 کاربر از پست مفید negar_ba تشکرکرده اند .

    negar_ba (دوشنبه 27 شهریور 91)

  12. #78
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 آذر 91 [ 10:31]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    858
    سطح
    15
    Points: 858, Level: 15
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 30 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دعوا و قهرهاي الكي و تموم نشدني

    سلام عزیزانم
    بذارید اول از تک تکتون به خاطر راهنمایی ها و وقتی که برام میذارید تشکر کنم
    آرومتر میشم وقتی حرفاتونو تو تاپیکم میخونم واقعا ازتون سپاسگزارم

    آخر هفته خیلی بدی بود تو همون چند روز چندبار قهرو آشتی داشتیم
    وکلی گریه کردم دیگه واقعا چشمام داغونه
    اما خدارو شکر 2 روزه واقعا آشتی شدیم و کاملا مهربونه
    من هم سعی می کنم باهاش خوب رفتار کنم و باهاش بخندم
    تاحالا هر وقت باهام شوخی میکرد و اذیتم میکرد غر میزدم اما این چند روز
    تو این مواقع بهش لبخند میزنم خیلی جواب میده !!!
    اما واقعا از همه چی و از زندگی خسته ام ته دلم حالش خوش نیست
    اما اصلا به روی خودم نمیارم حتی به زورم شده جلوش میخندم تا جو خونه شاد باشه
    این نکته رو توش پیدا کردم که اگه من و محیط خونه شاد باشه
    و کمتر غر بزنم اونم آرومتره و دعوا ازمون دورتره!! از کشفیات جدیدمه!!
    هنوز جلو فکرای منفیمو میگیرم حتی جرات نمیکنم اینجا بگم و راهنمایی بگیرم
    میترسم دوباره بخوام به بدیها فکر کنم حالمون خراب شه

    یه سوال داشتم تو چندتا پست قبلم یکی از بچه ها به اسم سرد بهم گفت افسرده ام از نوع حادش
    یعنی جدی گفته؟؟؟؟؟ حرفش درسته؟؟
    واسه خودم نگرانم و میترسم آخه روحیم خیلی خرابه

  13. #79
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: دعوا و قهرهاي الكي و تموم نشدني

    نه نیلو جان نه افسرده هستی و نه هیچ چیز دیگه ای
    فقط این کشمکش های اخیرتون یه کم نا آرومت کرده که خیلی زود با اروم تر شدن اوضاع آروم تر میشی

  14. #80
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 آذر 91 [ 10:31]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    858
    سطح
    15
    Points: 858, Level: 15
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 30 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دعوا و قهرهاي الكي و تموم نشدني

    مرسی اقلیما جونم
    اما تا خوبیم خوبم اما اگه یه مشکل خیلی کوچیک پیش بیاد یه اخم کوچیک ببینم دنیام خراب میشه
    تموم بدیهاش یادم میاد تموم حساسیتهام برمیگرده
    تاپیک اقلیمارو که میخونم یاد کوهستان رفتن خودمون میفتم
    غم عالم میشینه تو دلم کلی حرف و کار گداشته تو دلم
    نمیدونم چکار کنم چطور مشکلاتم و به زبون بیارم و راهنمایی بشم
    یا حتی چطور مشکلاتم و چیزایی که به دلم گذاشته رو به خودش بگم
    حتی یک لحظه فکر کردن بهشون حالمو خراب میکنه
    اما نمیشه که مطرح نشه و حل نشه یا راهنمایی نشم
    (البته تو دعواهای آخر هفته یک سری از چیزایی که به دلم مونده بود رو بهش گفتم)
    اما الان که خوبیم دلم نمیخواد حتی با یه اخم کوچیک حالم بد شه
    حتی یاد آوری چیزای بد به اندازه چند ثانیه هم داغونم میکنه


 
صفحه 8 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 07 بهمن 91, 15:23
  2. اندكي فكر كن!
    توسط niloofar 25 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 شهریور 91, 14:02
  3. تاثير بد ايراد گرفتن الكي خانواده شوهر..:(
    توسط malahat در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 اردیبهشت 91, 15:31
  4. آيا ازدواج كمكي به من خواهد كرد؟
    توسط mahsa_mhmh در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 93
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 مرداد 89, 12:56
  5. كي خوبه!كي بده؟؟؟!!!!
    توسط setareh در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 07 اسفند 88, 14:15

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.