نیلو جان تو زحمت خودت رو کشیدی خانوم خسته نباشی.
مواقعی که همسرت ناراحته و عصبانی اگر واقعا مقصر شما هستی فقط یک بار عذرخواهی کن و دیگه التماس و گریه رو انجام نده.
باید به همسرت زمان بدی تا تو خلوت خودش اروم بشه و بیاد طرف شما. وقتی مدام و بی وقفه معذرت خواهی کنی اصلا زمان نمیدی بهش .
الان هم غصه رو کنار بگذار. وقتی همسرت اومد خونه عادی برخورد کن با مهربونی(نه التماس ) .
عزیزم تا قبل اینکه برید بیرون و کمی اوضاع قاطی بشه حتما لحظات عاشقانه داشتی ، فقط باید کمی عمیق تر به اونها نگاه کنی . بیا اونها رو تو صفحه خاطرات عاشقانه بنویس. حتی اگر یک نگاه مهربون باشه.
نیلو جان حساسیتت رو نواقص همسرت خیلی بیشتر از توجه به خوبیهاشه.
چون از کل تعریفت از جشن بیشتر توضیحات و تمرکزت روی دعواتون بود.
کمی لنز دوربین زندگی رو به طرف مهربونیهای ظریف همسرت ببر و اونها رو هر چند کوچیک ثبت کن
موفق باشی عزیزم










علاقه مندی ها (Bookmarks)