سلام نیلو خانوم
سالگرد ازدواجت پیشاپیش مبارم
ببین غم و غصه رو از خودت دور کن و همش سعی کن انرژی خوب و مثبت به زندگیت بدی
راستی یه پیشنهاد دارم
من پارسال با شمع های وارمری یه قلبه گنده وسط پذیرایمون درست کردم و کادوهام و کیک و گل و...... توی اون قلب گنده داخل قلبهای کوچیک کوچیک گذاشتم و برق و خاموش کردم و کلی همسرمو ذوق زده کرد












علاقه مندی ها (Bookmarks)