سلام.به نظرم با وساطت مامانت از پدرت بخواه کمتر رفتارای قبلو تکرار کنه.بابای منم خیلی شبیه بابای تو.اما من پدر شوهر و مادر شوهر سردی دارم .مطمئنا شوهرت خیلی حساس شده.سعی کن جلوی اون کمتر ازشون حرف بزنی.من محبتای خونوادتو درک میکنم و باهاش مخالف نیستم اما ظاهرا واسه همسرت قابت هضم نیست.اومدن اونجام اصرار نکن شب بمونن.کمی به حال خودش رهاش کن و نزار به خونوادت بی احترامی شه یعنی فرصتشو براش پیش نیار.








علاقه مندی ها (Bookmarks)