به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 74

Threaded View

  1. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 30 آذر 91 [ 14:54]
    تاریخ عضویت
    1390-10-19
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,391
    سطح
    20
    Points: 1,391, Level: 20
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    611

    تشکرشده 614 در 130 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق و خیانت- ناخواسته دارم هووی کسی میشم!

    سارا،
    به همدردی خوش اومدی.
    من یه مردم و به مراتب بیشتر از تو با احساسات و عواطف و روحیات هم جنس های خودم آشنایی دارم.
    تو الان یه وسیله ای، فقط یه وسیله و نه بیشتر. عشق و عاشقی و شیفتگی و دیوانگی و همه ی این ها رو هم کشیدم و میدونم داری چی میگی.
    تو الان یه وسیله ای برای گذار. گذار یه مرد از یه مرحله (اگه انقدر مرد باشه که گذار کنه و توی برزخ نمونه) و مطمئن باش اگه بعد از گذار کنار گذاشته نشی (که بنا به دلایلی خیلی بعید به نظر میاد) تاریخ در موردت تکرار میشه.
    تو گرفتار مردی شدی که توی رفع مشکلاتش بسیار ضعیف عمل میکنه و اگه شانس بیاری و پس از جداییش بتونی بری توی زندگی اون مرد، یه روزی میایی اینجا و مینویسی که بهت خیانت شده. شک نکن.
    نه زنش راضی به طلاق میشد و نه توان پرداخت مهریه اون رو داشت
    طلاق حق مرده. مرده که میتونه طلاق بده. لزومی به رضایت زن نیست. مهریه نمیتونه بده؟ دروغ محضه. فریبکاریه. براش قسط بندی میکنن با اقساط 500 ساله. به هر سازش میرقصن. این حرفا نیست. نمی خواد. اگه می خواست شده بود.
    اما خودت.
    خودت هم ته قلبت میدونی که داری ظلم میکنی. یه ظلم بزرگ.
    میتونم حدس بزنم چی بهت گفته: عزیزم حضور تو اثری روی تصمیمم نداره، عزیزم تو هیچ نقشی توی خراب شدن زندگی ما نداری، عزیزم قبل از اینکه تو بیایی هم اوضاع همین بود.
    ولی من بهت میگم که غیر ممکنه. بهت میگم که دروغه. حضور تو هزار هزار بار آتیش مشکلاتشون رو شعله ورتر میکنه و با قدرت حضور توف اون زن بدبخت دیگه هیچ کاری برای درست شدن آشیونه ی خراب شدش نمیتونه بکنه.
    اگه می خوایی ادامه بدی، بده. هیچ اشکالی نداره. مختاری. ولی بدون مسئول هستی در قبال خراب شدن یه آشیونه.
    بدون که تا آخر عمرت عذاب وجدان رهات نمیکنه.
    اما راهکار من:
    میدونم که سخته، میدونم که مثل عمل جراحی باز قلبه، بدون بیهوشی، بدون بی حسی. ولی اگه می خوایی این تومور کل وجودت رو نگیره، همین الان دست به کار شو و خودت رو نجات بده و وجود خودت رو انقدر دوست داشته باش، که حاضر نشی وسیله ای بشی برای گذار یک مرد.
    رابطه ات رو به طور کامل قطع کن و بگو هر زمانی مشکلات زندگیت تموم شد و دیگه متاهل نبودی، اون موقع باید شرایط رو بررسی کنم و ببینم آیا میتونیم با هم باشیم و با هم خوشبخت باشیم یا نه. همین.
    محکم روی نظرت وایسا.
    سارا، میدونم که قلبت پاکه و اشتباهی افتادی توی این رابطه. اشکالی نداره، هر کسی ممکنه اشتباه کنه.
    اینیکه اومدی اینجا و مشکلت رو عنوان کردی نشون دهنده ی اینه که قلبت پاکه. اجازه نده سیاه شه. شروع کن.

  2. 40 کاربر از پست مفید hamdardi1390 تشکرکرده اند .

    hamdardi1390 (چهارشنبه 15 آذر 91), صدای خاموش (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 خرداد 97, 22:10
  2. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 فروردین 92, 00:01
  3. هووی مرد!!! کمک کنید...
    توسط arezo5566 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 اردیبهشت 88, 22:55

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.