به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 38
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 آبان 91 [ 13:04]
    تاریخ عضویت
    1390-7-27
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    1,266
    سطح
    19
    Points: 1,266, Level: 19
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 22 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم کتک میزند

    مریم جون آخه این چه پیشنهادیه شما به کیمیا میدی. بهتر از این آقا جدا بشی. زندگی خودتو تا آخر عمر با این مرد خراب نکن. زندگی مشترک خیلی سخت اگه این آدم بخوات اینقد بی ظرفیت باشه که سر همچین مسایلی شما رو بزنه فردا که زنش شدی و واقعا تو زندگیت یه مشکل جدی داشتی چی کار میکنه. فردا تو زندگی با این آدم خودت دچار مشکل روحی میشی. من که شوهرم دست بزن نداره از بس بداخلاق افسردگی گرفتم. خواهش میکنم با خودت و زندگیت اینکارو نکن. من نمیدونم چرا زنا باید به هر قیمت که شده زندگیشونو حفظ کنن. حتی به قیمت نابود شدن خودشون و از بین رفتن خودشون. این مرد باش رفتی زیر یه سقف . ممکن کنترلشو از دست بده بهت آسیب بزنه. خوب بری تو زندگیش، پات بشکنه دستت بشکنه بعد تصمیم به جدایی بگیری. کسی که منطق نداره اجازه نمیده شما حرفتو بزنی. مجبوری همیشه به میل اون زندگی کنی و خودت نابود شی. هیچ منی ازت باقی نمونه. چون اگه غیر از بکنی مجبوری کتک بخوری.

  2. 5 کاربر از پست مفید baharr تشکرکرده اند .

    baharr (چهارشنبه 27 اردیبهشت 91)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 دی 93 [ 12:40]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    41
    امتیاز
    2,170
    سطح
    28
    Points: 2,170, Level: 28
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 130
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    46

    تشکرشده 25 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم کتک میزند

    به نظر من يه فرصت بهش بده اما باهاش زير يه سقف نرو يعني عروسي نكن ،،،،، ببين فرقي كرده يا نه اگه نه اونوقت يه فكر اساسي بكن اينجوري حداقل در اينده پشيمون نيستي كه چرا يه فرصت ديگه بهش ندادي ،،،، اميدوارم مشكلت حل بشه

  4. 3 کاربر از پست مفید afsooon تشکرکرده اند .

    afsooon (جمعه 05 خرداد 91)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 تیر 91 [ 17:34]
    تاریخ عضویت
    1391-1-19
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    1,367
    سطح
    20
    Points: 1,367, Level: 20
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    151

    تشکرشده 151 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم کتک میزند

    سلام بهار جان
    شرمنده این حرفو می زنم
    ایا شما خودتون از شوهرتون طلاق گرفتین که این همه ملتو تشویق می کنید به طلاق و جدایی؟
    ایا شما مطمئنید که ایشون طلاق بگیرن وضعشون بهتر از این میشه؟
    من موندم شما فقط ایشون نه تو هر تایپکی میایین همه رو سوق میدین واسه طلاق
    طلاق اخرین راهه و شما همیشه اخرین راهو اول پیشنهاد می دین
    حالا سر لجبازی با مریم داری به یک نفر دیگه پیشنهاد طلاقو میدی و من موندم اگه ایشون دلش با زندگیش باشه و خدا هم صلاحه ایشونو تو این شوهرش بدونه و ایشون با حرفه شما پاشه که فکر نکنم اینطوری هم باشه از شوهرش دلسرد بشه و طلاق بگیره اون دنیا جوابه ایشون و کسایه دیگرو چی میدی
    من این همه تایپک خوندم و تو هیچ کدوم از اینا ندیدم که کسی مثل شما کسی رو واسه جدایی تشویق کنه
    از شما خواهش می کنم تو تایپکه هیچ کس نظر ندین
    تو تایپکه منم نظر داده بودین و مریم جان دستشون درد نکنه که تذکر داده بودن ولی کو گوشه شنوا
    در ضمن کیمیا جان به فکر یه فرصت واسه شوهرت باش
    شاید اصلاح شده
    اون که این همه دلش پیشه تو هست

    نقل قول نوشته اصلی توسط baharr
    مریم جون آخه این چه پیشنهادیه شما به کیمیا میدی. بهتر از این آقا جدا بشی. زندگی خودتو تا آخر عمر با این مرد خراب نکن. زندگی مشترک خیلی سخت اگه این آدم بخوات اینقد بی ظرفیت باشه که سر همچین مسایلی شما رو بزنه فردا که زنش شدی و واقعا تو زندگیت یه مشکل جدی داشتی چی کار میکنه. فردا تو زندگی با این آدم خودت دچار مشکل روحی میشی. من که شوهرم دست بزن نداره از بس بداخلاق افسردگی گرفتم. خواهش میکنم با خودت و زندگیت اینکارو نکن. من نمیدونم چرا زنا باید به هر قیمت که شده زندگیشونو حفظ کنن. حتی به قیمت نابود شدن خودشون و از بین رفتن خودشون. این مرد باش رفتی زیر یه سقف . ممکن کنترلشو از دست بده بهت آسیب بزنه. خوب بری تو زندگیش، پات بشکنه دستت بشکنه بعد تصمیم به جدایی بگیری. کسی که منطق نداره اجازه نمیده شما حرفتو بزنی. مجبوری همیشه به میل اون زندگی کنی و خودت نابود شی. هیچ منی ازت باقی نمونه. چون اگه غیر از بکنی مجبوری کتک بخوری.

    بهار جان خواهش می کنم به کسی راهو چاه نشون نده

  6. 6 کاربر از پست مفید گل یاس تشکرکرده اند .

    گل یاس (چهارشنبه 27 اردیبهشت 91)

  7. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مهر 91 [ 13:47]
    تاریخ عضویت
    1391-1-27
    نوشته ها
    86
    امتیاز
    1,188
    سطح
    18
    Points: 1,188, Level: 18
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    71

    تشکرشده 70 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم کتک میزند

    چرا بعضي از مردا به راحتي دست رو زنشون بلند مي كنن ، زماني كه مي پرسي چرا مي گن عصباني بودن.
    يعني واقعا اينا يه بار روزنامه حوادث دستشون بگيرن ، بخونن كه 50% كشتن ها سر عصبانيت بوده بازم اين كار رو مي كنن؟

  8. کاربر روبرو از پست مفید darya.f تشکرکرده است .

    darya.f (چهارشنبه 27 اردیبهشت 91)

  9. #15
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 19 دی 94 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    633
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,084

    تشکرشده 1,278 در 497 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم کتک میزند

    منم خواهشمندم زود اسم طلاق رو پیش نکشید .طلاق آخرین راهه .یعنی زمانی که شما همه راه ها رو رفتی و نتیجه ای نگرفتی بعد ناچار میشی که طلاق بگیری .
    عزیزم منم فکر میکنم یک فرصت دیگه به همسرت بده .ولی تو این فرصت باید خیلی حواست رو جمع کنی که خیلی باهاش یک جا بخصوص تو خونه تنها نشی منظورم رو متوجه ای؟ کاری نکنی که بعد پشیمون بشی .چون تو این فرصتی که بهش میدی شاید اون بخواد کاری کنه که تورو مجبور به ماندن کنه ....

    فکر میکنم با هم پیش یک مشاوره برید

    عزیزم همسرت در چه حدی شما رو کتک میزنه؟آیا بدنت کبود میشه ؟

    تا حالا تونستی تو اوج عصبانیت سعی کنی عصبانیتش رو کاهش بدی؟

    تا حالا شده بعد از عصبانیت باهاش راجع به کارایی که کرده صحبت کنی .ببینی نظر خودش چیه ؟آیا کاملا خودش رو مقصر میدونه ؟یا تورو هم مقصر میدونه؟....

  10. 2 کاربر از پست مفید tamanaye man تشکرکرده اند .

    tamanaye man (چهارشنبه 27 اردیبهشت 91)

  11. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 تیر 91 [ 17:09]
    تاریخ عضویت
    1391-1-15
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    794
    سطح
    14
    Points: 794, Level: 14
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 8 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم کتک میزند

    مرررسی دوستای عزیززززم.
    من خیلی داغونم از نظر احساسی.دارم دیوونه میشم یه جورایی.روزی 100 بار به خودکشی فکر میکنم اما میترسم.دیگه نمیتونم دوری شوهرمو تحمل کنم.

    خوب باید بگم که وقتی اون میزنه اون لحظه اصلا حرف تو کلش نمیره.انقد میزنه تا خالی شه.و کتکاش بعضی وقت ها باعث کبودی هم میشد.وقتی جلوی خانوادش میزد خواهرش انقدر که ازش میترسید هیچ عکس العملی نشون نمیداد.مادرش سعی میکرد جلوشو بگیره.ولی کل خانوادش یه جورایی ازش میترسن.این را هم بگم که پدر بزرگش و عمو هاش هم دست به زن داشتند و فکر کنم این قضیه ارثیه.

    یه روز خونه مامان بزرگم بودیم و من به پسر داییم که کلاس اول دبیرستان دست دادم اون خیلی ناراحت شد.بعد اینکه از اونجا رفتیم تو ماشین یه عالمه واسم داد و بیداد کرد و منو زد و اون اصلا راز نگه دار هم نبود و سریعا به مامانش زنگ زد و گفت مامان ببین این کیمیای آشغال باز اعصابمو خورد کرده.مامانش گفت بیاید خونه.ما رفتیم خونشون و باز جلوی مامانش و خواهر و برادرش شروع کرد به کتک زدن.من بهش میگفتم عزیز بخدا تو اگه با زبون خوش بگی دیگه بهش دست نده من دیگه این کارو نمیکنم.اما اون نمیفهمید.بعد کتکاش من حالم خیلی بد شده بود یعنی قلبم یکم درد گرفته بود.گفتم بریم دکتر من اصلا حالم خوب نیس.با مامانش و اون رفتیم و دکتر گفت که فشارش 8.سریعا باید سرم بزنه.هر چقدر بهش گفتم که بذار به مامانم زنگ بزنم بیاد گفت نه...خلاصه بعد سرم رفتیم خونشون.


    از ویژگی های مثبتش پرسیدین باید بگم که ویژگی های خوبش بستگی به شخصیتش داره.آخه اون یه جورایی 2 شخصیتس.تا خوبه آدمو مثل فرشته میپرسته عصبانی هم که بشه واویلاااا.من الان همش یاد قربون صدقه رفتناش/مهربونی هاش اینکه باهاش برم بیرون باهاش تلفنی بحرفم واسه وقتایی که نازمو میکشیددلم تنگ شده و به جای کتکاش فقط اینا میاد تو ذهنم و کارم شده گریه.


    وقتی باهم دوست بودیم 3سال اول رابطمون کم بود و من اصلا فکر نمیکردم که عصبی باشه اما آخراش فقط و فقط سر این قضیه که سر بیرون رفتن مشکل داشتم دعوامون میشد و من فکر میکردم که این دعواها بخاطر دوریه و بس.


    تو این 4ماه اون خیلی هارو واسطه کرده که ما و مخصوصا پدرم را راضی کنن که ما برگردیم.اما بابام به هیچ عنوان قبول نکرد.خوب بابای بنده خدامم میترسه.چون عصبانیت هاشو دیدم.شوهرم الان ادع میکنه که دیگه نمیزنه و میخواد جبران کنه به نظررررررررررررررررررررررر رررررررررر شماها اون میتونه عوض شه؟؟؟؟اون [ 2بار دیگه هم قول داده بود که نمیزنه.البته اون دفعه هایی که قهر کرده بودیم فقط 2 3 روز از هم دور بودیم نه مثل این سری که 4 ماهه که از هم دوریم.



    خیلی ها میگن مردی که بزنه عوض نمیشه.ولی عشق عقلو از من گرفته.

    این رو هم بگم که من تو این سال ها خیلی خیلی بهش محبت کردم و طبق گفته خودش کاش من از کیمیا فقط یک بدی میدیدم.

    راستی اولین دفعه ای که من پای پدرمو وسط کشیدم اون اصلا دوس نداش که بابام بفهمه و به محض اینکه بابام اومد تو خونه و من گریه میکردم و بابام گفت چی شده چرا دعوا کردین اون سریع گفت بابا ما 4 سال باهم دوس بودیم ( چون میدونس بابام به این قضیه حساسه ) ....اصلا راز دار نیس.


    کمکمک کنییییییییییییییییید.اون میتونه عوض شه ه ه ه ه ه ؟؟؟؟؟حرفاش راسته؟؟؟

    اینی که پرسیدین اون خودشو مقصر میدونه یا نه باید بگم اون بعد هر دعوا دنبال یکی میگرده که تقصیرو بندازه گردن اون.خیلی داغووووووووونم

  12. 2 کاربر از پست مفید کیمیا افشار تشکرکرده اند .

    کیمیا افشار (پنجشنبه 28 اردیبهشت 91)

  13. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 29 اردیبهشت 91 [ 15:14]
    تاریخ عضویت
    1390-12-04
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    944
    سطح
    16
    Points: 944, Level: 16
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    72

    تشکرشده 72 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم کتک میزند

    سلام، بسیار متاسف شدم از خواندن ماجراهایی که بیان فرمودید. بنده یک فرضیه را مطرح کنم:

    شوهرتان شاید احساس حقارتی می کند (ناخودآگاه) و تلاش دارد این حس حقارت را با کوچک کردن و تحقیر شما از راه این گونه رفتارهای زشتش جبران کند.

    پیشنهاد بنده این است که اگر تصمیم شما بر دادن فرصت دوباره بود، و رفتار زشت ایشان تکرار شد، بحث جدایی را بسیار جدی بگیرید. سلامت جسم و روح و حفظ حرمت و شخصیت شما بسیار بیش از این ها ارزش دارد.

  14. 3 کاربر از پست مفید فارسیت تشکرکرده اند .

    فارسیت (چهارشنبه 27 اردیبهشت 91)

  15. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 12:06]
    تاریخ عضویت
    1390-9-10
    نوشته ها
    100
    امتیاز
    1,165
    سطح
    18
    Points: 1,165, Level: 18
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    438

    تشکرشده 462 در 89 پست

    Rep Power
    25
    Array

    RE: شوهرم کتک میزند

    کیمیا جان سلام
    متاسفم به خاطر مشکلاتتون
    برخورد فیزیکی موقع عصبانیت اگر تکرار شونده باشه دقیقا مثل اعتیاد میمونه و کنترل این کار نیاز به جلسات مداوم درمانی برای کنترل خشم داره. یعنی شوهر شما باید یاد بگیره وقتی مغزش دستور میده الان برخورد فیزیکی انجام بده
    چطور و با چه تکنیکهایی باهاش مقابله کنه.

    این کار با قول دادن و قسم وایه و وساطتت و تعهد نامه کتبی و.......درست نمیشه.

    شاید واقعا همسرتون بخواد ترک کنه اما مثل یک معتاد به مواد مخدر که دوست داره مواد نکشه اما در عمل از کنترل خارج میشه.

    شما 4 ماهه دور بودید. الان وقتشه با همسرتون صحبت کنید بگید در صورتی برمیگردید که جلسات مشاوره رو زیر نظر یک فرد متخصص شروع کنه و بگید:
    " تا مشاور به ما نگه که اماده زندگی زیر یک سقف هستیم این کار رو انجام نخواهم داد ،اما دورادور ساپورتت میکنم"

    یعنی جلسات مشاوره رو باهم برید اما توی یک خونه نباشید شاید چند ماه طول بکشه و سخت باشه و احساس دلتنگی کنید ولی مطمئن باشید تنها راه همینه
    اگر میخواید دوباره دلتون نشکنه ایین روند رو انجام بدید.

    ببین دوست خوبم معجزه رخ نمیده مگر اینکه ایشون درمانش رو شروع کنه.اگر هم نمیپذیرن برن مشاوره باید بدونید ریسک دوباره تکرار شدن رفتارهای ایشون بسیار بالا هست.

  16. 3 کاربر از پست مفید sea تشکرکرده اند .

    sea (پنجشنبه 28 اردیبهشت 91)

  17. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 خرداد 91 [ 17:49]
    تاریخ عضویت
    1389-11-13
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    1,520
    سطح
    22
    Points: 1,520, Level: 22
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 80
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم کتک میزند

    با این چیزایی که تو گفتی یه مشکل جدید هم اضافه شد که یه چیزی در حد همون کتک زدنه ! اونم بحث اینکه شوهرت راز دار نیست و همه چیز رو به خونواده خودش یا خونواده شما میگه . این موضوع یکی از آفت های زندگیه . اگه به تاپیک های دیگه سر بزنی روی این موضوع خیلی بحثه . اینکه زن و شوهر مشکلاتشون رو خودشون حل کنن تا اینکه سریع به این و اون بگن زمین تا آسمون فرقه . مثلا خودت الان تعریف کردی که به محض اینکه تو ماشین دعواتون شد زنگ زد به مادرش و ....
    خب این خیلی بده . یعنی شوهرت که به قول خودش اینقدر حساسه رو تو و با زدن قدرتش رو نشون میده توانایی حل این مشکل بسیار کوچیک رو نداشت ؟ چه لزومی داشت خونواده شو مطلع کنه . این مسئله رو هم اگه باهاش حل نکنی پس فردا که میخواین برین زیر یه سقف سر این مشکل زندگیتون معضلات زیادی پیدا میکنه .
    شوهر تو اگه راست میگه و تو رو دوست داره نباید تو رو پیش خونوادش خراب کنه و به قولی زیرابتو بزنه . دیگه زدن تو جلوی خونوادش جای خود . چرا یه شوهر باید حاضر بشه زنش جلوی دیگران تحقیر شه ؟
    بعضی مردا با تمام تندی هایی که دارن و حتی برخورد فیزیکی هم ممکنه داشته باشن اما حداقل جلوی دیگران حرمت همسرشون رو حفظ میکنن و هرچی هست بین خودشون . وقتی همه چیز بین خودتون بمونه خیلی زودتر حل میشه .
    پس در مورد این قضیه هم حتما فکر کن که آیا میتونی همچین شرایطی رو تحمل کنی و اینکه چه راهی هست که بشه شوهرت این رفتار رو کنار بزاره

    این از این . در مورد کتک هم بازم میگم . چیزهایی که شما ب خاطرش دعوا میکنین واقعا پیش پا افتاده س . در واقع یه جورایی میشه گفت تو زمانی که کوچکترین رفتاری بر خلاف میل شوهرت انجام میدی اون روی تو دست بلند میکنه . یعنی تو زندگی آینده میتونی تحمل کنی ؟
    اینکه میگی به نظرتون درست میشه یا نه فکر نکنم بشه حدس زد . من خیلی ها رو دیدم که این رفتار و داشتن اما زنشون تونست کاری کنه که این عادت از سرشون بیفته اما خیلی ها هم نتونستن تا آخر عمر این عادت رو از سر شوهرشون بندازن . البته مورد دوم یکم احتمالش بیشتره . تو این مورد باید کاملا با سیاست عمل کنی.
    البته خوبی مورد تو اینه که تو دوران عقد به فکر افتادی . نه مث بعضی ها که میگن عروسی کنیم درست میشه بعد میرن می بینن بد تر شد . هر چی هست باید قبل از عروسی حلش کنی . تو الان تو این چند ماهی که باهم عقد بودین چند بار کتک خوردی ؟ همینقدرم به نظر من نباید تحمل میکردی .
    البته باز نگفتی دقیقا موضع خونوادش چطوریه ؟ وقتی دعوا میکنین و اون تو رو میزنه اونا چه نظری دارن . مثلا از تو دفاع میکنن یا تو رو سرزنش میکنن که چرا بچه شونو اذیت کردی . چون برای بهتر کردن شوهرت خونوادش اگه بهت کمک کنن خیلی به نفعته . اونا نصیحتش نمی کنن که این کارو نکنه ؟ از خونوادش حرف شنوی داره ؟
    یه دفعه رو که در حضور باباش تو رو زده تعریف کن سر چی بوده و اینکه باباش چه واکنشی داشته . چه در هنگام زدن چه بعد زدن .
    اینم بگو که زدنش چطوریه ؟ فقط سیلی میزنه به صورتت یا زدنش با مشت و لگد و .. هم همراهه ؟ کلا تعریفش کن
    شدید ترین کتکش سر چه قضیه ای بود ؟
    اون چند باری که میگی قهر کردی چی شد که قهر کردی و چی شد که برگشتی ؟
    بعد برگشتنت چقدر طول کشید که دوباره این رفتارش شروع شد ؟
    به نظر من اینکه تو باید یه فرصت دیگه بهش بدی مسلمه . چون به گفته ی خودت تا حالا این همه مدت قهر نکرده بودی . چه بسا این دوری زیاد روش تاثیر گذاشته باشه و واقعا تصمیم گرفته دیگه این کار رو نکنه . اما باید با قدرت برگردی . یعنی شرط و شروط اساسی میزاری . به توصیه های بچه ها گوش کن . عجله نکن . اصلا هم نترس چون توی دوران عقدی شرایط خیلی حادی نداری . فوق فوقش طلاق میگیری دیگه . پس اینقدر بی خودی ناراحت نکن خودت رو و به جای نشستن و فکر کردن به خودکشی به فکر راه چاره باش . جواب سوالاتم رو هم کامل بده تا باز راه حلی به ذهنم رسید بگم

    موفق باشی

  18. کاربر روبرو از پست مفید MGP تشکرکرده است .

    MGP (یکشنبه 08 بهمن 91)

  19. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 29 خرداد 91 [ 00:33]
    تاریخ عضویت
    1391-2-14
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    642
    سطح
    12
    Points: 642, Level: 12
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    72

    تشکرشده 74 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم کتک میزند

    باور کنید بعضی وقتها توی این تالار نظرات بعضی از خانم ها را می خونم این حس به من دست میده که خانم های ایرانی ظالم پرور هستن .
    درسته که فرهنگ جامعه ما با جوامع خارج متفاوته ولی بعضی مشکلات واقعا مصداق واقعی ظلم هست و سکوت نشانه تایید و پیرو آن تقویت یک رفتار.
    این خانم محترم و خانواده اش متوجه شدن که رفتار این مرد چقدر غیر طبیعی هست و پدر محترمشون دارن از دید مردانه و صحیح مساله را از ریشه حل می کنن ولی بعضی از این خانم ها طومار می نویسن و کلی احساس راهنما بودن بهشون دست میده که اصلا از طلاق حرفی نزن !!! انگار دارن در مورد سرطان صحبت می کنن!!
    همان خدایی که ازدواج رو حلال کرده طلاق رو هم حلال .به جای احساست زنانه و به دور از منطق لطفا سری به سوره بقره بزنید ببینید طلاق کجای دین ماست .ننشینید برای همه نسخه بپیچید و طومار بنویسید.
    خانم های گرامی لطفا سعی کنید کمی احساسات زنانه تان را متعادل تر کنید .این احساسات زیباست ولی همیشه هم درمانگر نیست.خانم کیمیا در حل این مساله لطفا احساست عاطفی را دور بریزید .شما به عنوان یک انسان لیاقت کتک خوردن ندارید .شخصیت شما باید بالاتر از این مسایل باشد .مساله طلاق نیست ولی به راهکارهای خانواده و بزرگ تر ها اطمینان کنید .برای این مرد دلسوزی نکنید .اگر هم دلتان برایش می سوزد به دنبال این باشید مجابش کنید دنبال درمان خودش باشد .خودتان را ارزان نفروشید .باز هم تاکید می کنم دلسوزی را کنار بگذارید .این دلسوزی ادامه راه خانواده این مرد هست .به نوعی دوستی خاله خرسه..امیدوارم شما را ناراحت نکرده باشم.

  20. 10 کاربر از پست مفید mahdiii تشکرکرده اند .

    mahdiii (سه شنبه 07 شهریور 91)


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 فروردین 93, 08:09
  2. من نفرت انگیزم
    توسط shilaa در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 50
    آخرين نوشته: پنجشنبه 17 بهمن 92, 15:14
  3. هدف و انگیزه؟!!؟از کجا بیارم؟!؟
    توسط tanin-91 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 دی 92, 21:16
  4. خیلی تنهام انگیزه ای واسه بودن ندارم
    توسط مرمر تنها در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 09 آذر 92, 18:44
  5. مردایی که می گن دختر باید ریزه میزه و کوچولو باشه ،دروغ می گن؟؟؟؟
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 55
    آخرين نوشته: پنجشنبه 01 تیر 91, 16:44

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.