
نوشته اصلی توسط
ویکتوریا
ببین عزیزم لوس بودن خوبه اما فقط گاهی وقتا کارسازه مردا عاشقه زنهایی میشن که براشون دست نیافتنی باشن سعی کن حالا که توی رفتارش تغییری نمی بینی رفتار توام مثل خودش باشه. چند روز سرد و مغرور باش ببین عکس العمل اون چیه؟ببین دلینا جون بدت نیاد ها ولی من فکر میکنم عشقت واسش عادی شده فکر میکنه که تو همیشه در دسترسشی حتی اگه بهت محل نده. پس یکم کم محلیش کن و همیشه در دسترسش نباش.بذار قدرتو بدونه.به خدا اگه براش ناز کنی و خودتو بگیری قدرتو میدونه .سعی کن واسه خودت همیشه یه حریمه خصوصی داشته باشی. درسته که مرد شهوت و شکمش واسش مهمه اما اگه واسه یه مرد خودتو عادی کنی دیگه همه چیز تمومه پس سعی کن واسش عادی نشی..
علاقه مندی ها (Bookmarks)