عزیزم خوش اومدی
نمیخوام محاکمت کنم ولی قبول کن (مطمئنم که داری) طولانی کردن ارتباط درست نبوده
حالا که شده و کاریش نمی شه کرد من بهتون حق میدم که بخاطر این مشکلات ردشون کنی بنظر من نگران نباش و دلسوزی هم نکن.
شما انتخابتو کردی و راه درستی هم انتخاب کردی البته بعد از این مدت
اون اقا درسته که ضربه روحی خورده ولی کم کم عادت میکنه و با این موضوع کنار میاد
شما به زندگی خودت برس و توجهی به گریه و نفرین و.. نده چرا که مهمتری و حق زندگی رو داری که لایقشی
اون اقا به نظر من هنوز اینقد پختگی نداره که با این شرایط مثل بچه ها رفتار میکنه البته یه فرقی با بچه داره و اون اینکه بچه زود اروم میشه و میره دنبال دل مشغولی دیکه ولی این زمان فکر کنم برای این طرف طولانیتره
شما فقط لطف کن و این اشتباهو توی موارد دیگه تکرار نکن که اگه بشه دیگه نمیشه گفت مشکل از طرفتونه
البته از صراحت بنده دلخور نشید فقط نظرمو گفتم








علاقه مندی ها (Bookmarks)