با سلام به بالهای صداقت عزیز و دوستان خوبم در تالار همدردی
میخواستم در مورد ازدواج دومم یه کم راهنماییم کنید از طرف یکی از فامیلها یکی به من معرفی شده که همشهری هستیم و مدتی هست که فقط با هم حرف میزنیم ایشون 10 سال از من بزرگتر است و دیپلمه و دارای درآمد مناسب و شعل آزاد و 2 سال پیش ایشون از همسرش جدا شدن و دارای یک دختر 13 ساله میباشد که با خودش زندگی میکند و قرار هم هست بعد ازدواج هم با ما زندگی کنند از نظر مذهبی و اقتصادی و اجتماعی تقریبا هم فکریم میخواستم مشکلات و خوبیهای این ازدواج رو به من بگید و بیشتر راهنماییم کنید دلیل جداییشون از خانومش مشکلات زندگی و کوتاه نیومدن خانم و نق زدنهای مکرر رو گفتن دخترشون هم نرفته پیش مادرش و پیش پدرش مونده و زیاد با مادرش رابطه نداره و خانوادش هم فرهنگی هستن.
لطفا راهنماییم کنید تا دوباره با شکست مواجه نشم و با آگاهی انتخاب کنم.![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)