سلام دوستان. اومدم خبر های جدید بدم .گفتم مامانم رفت خونه عمم . بعد از 4 روز بابام رفت دنبالش و بر گردوندش خونه . گفت چون خود کشی کرده بود اثر قرصها بوده که اون کارارو کرده و از خونه بیرونش کرده .
خلاصه فعلا مامانم برگشته و دارم مثل زندگی میکنن . البته هنوز با هم بحث دارن .عمم خیلی سعی کرد بابامو ببره مشاور ولی بابام گفت هر چی مشاور میخواد بگه من بهترشو بلدم من خودم به مردم مشاوره میدم !!
خلاصه فعلا باز دارن زندگی میکنن . البته دو روز پیش دوباره بابام گفت بهتره طلاقت بدم !!!!!!!!!!!! ولی باز گفت هیچی حالا ولش کن یه چیزی گفتم .
خوش به حال همه اونایی که پدر مادری با روابط گرم و صمیمی دارن . آرزوی یه جو خانوادگی گرم رو دارم .دوست دارم بعد از ظهر ها که بیکار میشم بچمو ور دارم برم پیش مامانم . یه ذره اونجا بشینم . ولی نمیرم چون میترسم دعواشون شه و اعصابم خورد شه.اگه هم بخوام برم قبلش باید زنگ بزنم و وضعیت رو چک کنم.
من خیلی احساس تنهایی میکنم ...








علاقه مندی ها (Bookmarks)