د.ست عزیز سلام
داستان شما خیلی پیچیده است اما به نظر من اون زندگی ارزش موندن نداشت به نظرم الان باید به ارامش فکر کنی حداقل از اون همه حرص و اعصاب خوردی راحت تر شدی
قضیه بچه رو هم واقعا نمی دونم چی درسته اما در مورد روحیه الانت باید بگم یکم به خودت فکر کن و خودت رو فراموش نکن تنها چیزایی که به ذهنم میرسید همین بود
از خدا می خوام زودتر به ارزوهات و خ.شبختی که لایقش هستی برسونتت
![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)