سلامی دوباره
در ابتدا بگم که اون قضیه منتفی شده!! یعنی فعلا باهم هستم
اما چون هنوز عنوان تاپیک جدید و اینکه توش چی بنویسم الان به مغزم نیومد اومدم اینجا......
[/color]نوشته اصلی توسط bahar.ghamgin
تشکرشده 95 در 41 پست
سلامی دوباره
در ابتدا بگم که اون قضیه منتفی شده!! یعنی فعلا باهم هستم
اما چون هنوز عنوان تاپیک جدید و اینکه توش چی بنویسم الان به مغزم نیومد اومدم اینجا......
[/color]نوشته اصلی توسط bahar.ghamgin
چرخ و فلک (سه شنبه 29 آذر 90)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
تاپیک جدیدت را که باز کردی خبرمان کن!نوشته اصلی توسط چرخ و فلک
یک سری هم بزن به این کارگاه آموزشی تا شاید بتوانی تغییری در خود حاصل کنی البته باز هم
می گوییم تغییر کار سخت و بسیار زمانبری است اما اگر بخواهی می توانی با مراجعه به یک
مشاور خوب و مطالعه و اجرای درست تمرین ها این کار را انجام بدهی!!!
خیلی جالب است!!! الان که برای شما دارم می نویسم می بینم که خدا به من لطف کرده که
نگذاشته وارد زندگی شوم و بعد بفهمم که او جسارت و شجاعت ندارد!
bahar.shadi (سه شنبه 29 آذر 90)
تشکرشده 284 در 111 پست
نوشته اصلی توسط bahar.ghamgin
سلام
ضمن تایید حرفها و راهنمایی های دوست عزیزم بهار ، توصیه میکنم یه سری به این تاپیک هم بزن ، شاید بیشتر بهت کمک کنه .http://www.hamdardi.net/thread-17375.html
البته به نظر من هیچ وقت برای تغییر دیر نیست .
مطمئن باش هیچ دختری راضی نمیشه که بهت بگه تنها بیا عقد کن ، و اگه اینو بگه به نظر من باید در انتخاب بیشتر دقت کرد .
بازم تاکید میکنم ، تا موقعیکه نتونی خودتو به خونوادت ثابت کنی وضع همینه حتی اگه با کسی که اونها میگن ازدواج کنی .![]()
هیچ خانمی نمی تونه بپذیره که همسرش تصمیم گیرنده نباشه و همه زندگیش تحت سلطه خونواده شوهرش باشه ، پس مطمئن باشید تا شما نخواهید تغییر کنید....
شما که دوست ندارید وقتی ازدواج کردید مدام بین خواسته خانمتون و مادرتون درگیر باشید ! می خواهید ؟
من در مورد ادامه رابطه قبلا نظرمو گفتم ولی الان تاکیدم بیشتر بر این هست که سعی کنید زندگی تون رو مدیریت کنید ، خوشبختانه به سنی رسیدید که بتونید با منطق و اقتدار در مورد زندگی تون تصمیم بگیرید . [/quote]
نوشته اصلی توسط bahar.ghamgin
نوشته اصلی توسط bahar.ghamgin
سلام
ضمن تایید حرفها و راهنمایی های دوست عزیزم بهار ، توصیه میکنم یه سری به این تاپیک هم بزن ، شاید بیشتر بهت کمک کنه .http://www.hamdardi.net/thread-17375.html
البته به نظر من هیچ وقت برای تغییر دیر نیست .
مطمئن باش هیچ دختری راضی نمیشه که بهت بگه تنها بیا عقد کن ، و اگه اینو بگه به نظر من باید در انتخاب بیشتر دقت کرد .
بازم تاکید میکنم ، تا موقعیکه نتونی خودتو به خونوادت ثابت کنی وضع همینه حتی اگه با کسی که اونها میگن ازدواج کنی .![]()
هیچ خانمی نمی تونه بپذیره که همسرش تصمیم گیرنده نباشه و همه زندگیش تحت سلطه خونواده شوهرش باشه ، پس مطمئن باشید تا شما نخواهید تغییر کنید....
شما که دوست ندارید وقتی ازدواج کردید مدام بین خواسته خانمتون و مادرتون درگیر باشید ! می خواهید ؟
من در مورد ادامه رابطه قبلا نظرمو گفتم ولی الان تاکیدم بیشتر بر این هست که سعی کنید زندگی تون رو مدیریت کنید ، خوشبختانه به سنی رسیدید که بتونید با منطق و اقتدار در مورد زندگی تون تصمیم بگیرید .
matin_alone (چهارشنبه 07 دی 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)