سلام
درخواست دختر برای دوستی و اشنایی بیشتر
اگر صاحب این تاپیک شما هستید و این خانم که میگید همین خانم هست،
نظر من اینه که " نـــــه " به درد شما نمیخوره
خانم بالاخره کار خودش رو کرد! یعنی وابسته کردن شما به خودش!
شما تو تاپیک قبلی خیلی با اینی که الان هستید فرق متفاوت هستید.
بد نیست یکبار دیگه تاپیک قبلیتون رو بخونید"با دقت!"
اونجا گفتید : شیرین عقله - جریان بو داره - خیلی خاصه - مرد ذلیله و ...
از مثبت بودن و سنگین و متین بودن خودتون و ...گفتید
شما اگر الان این خانم رو قبول کنید همینطور که هست پذیرفتید نه طوری که مد نظر شما هست و امید دارید در اینده بشه.
دختر 19 ساله از زندگی و فراز و نشیبهاش چی میدونه که به سرعت حرف شما رو قبول میکنه و میگه طبق میل شما تغییر میکنه؟!!
رفتارها و عقایدی که انسان از بچگی باهاشون خو گرفته و پذیرفته به راحتی قابل تغییر نیستند.تغییر نگرش و رفتار و عقیده شخصیت قوی میخواد نه احساس.
به هر حال نظر شخصی من همین بود که گفتم" به درد شما نمیخوره "
موفق باشید










علاقه مندی ها (Bookmarks)