عزیزم تو هنوز بچه ای که هر کسی را به شوهرت ترجیح میدی معنی ازدواج را درک نکردی
انسان وقتی به کسی تعهد میده یعنی دیگه اونه همه ی زندگیشه نه دیگران
چرا یه بار فکر نمیکنی تو داری با این کارات اونو ناراحت میکنی ؟ چرا اونقدی که ناراحتی فامیل برات مهمه رنجیدن شوهرت نیست ؟
اون الان از همه به تو نزدیکتره و بهت اطمینان میدم تا بگی به خاطر این تذکر میدی که کسی ازش ناراحت نشه اون بدتر میشه چون اون خوب فهمیده اونقد برات ارزش نداره که تحت هر شرایطی بهش افتخار کنی و مطمئن باش تو در یک امتحانی و تا حساسیتت به خاطر دیگران باشه اونم اذیتت میکنه
بابا ما چرا نمیفهمیم همونایی که ما اینقد حرص میخوریم نکنه ناراحت بشن 1% هم تو زندگیمون تاثیر ندارن به جای این کارات اگه همه جا از رفتارای خوبش(حتی اگه به دروغ) بگی بخدا نصف این تلاش را نمیخواد که اون عوض بشه
پس دیگه تکرار نشه به خاطر دیگران زندگی کردنت داره زندگیتو ازهم می پاشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)