خیلی ممنون دوست عزیز.حقیقتش علاقه من به حیوونا فقط ازروی ترحمه.چون من خیلی موجوددلرحمی هستم.قبلا اگزمثلا سگ یاگربه ای کنارخیابون میدیدم که مریض افتاده میبردمش کلینیک ودرمانش میکردم.ولی حالااین کاررو انجام نمیدم (به خاطر نامزدم) هیچوقت این علاقه رو به همسرم تحمیل نمیکنم وهمسرم برام ازهمه چیز مهمتره.فقط نگرانیم اینه که این قدرحساسیتش یه کم غیرعادی نیست به نظرشما؟.وچون من یه بارتجربه شکست داشتم توی رابطه قبلیم دیگه تحمل یه شکست دیگه روندارم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)