خب این کاملا طبیعی است که هر فرد بالغی نیاز به یک همدم فکری و جسمی دارد . ولی بیشتر فکر می کنم شما علاقه به مادر شدن داشته باشید . این یک حس درونی کاملا طبیعی در بانوان است که به فرزند و فرزند دار شدن شیفتگی از خود نشان می دهند . وقتی حس می کنید خالق کسی هستید به کمال خواهید رسید . این حسی است که خداوند برای کمال و همچنین بقای نسل در انسان ها قرار داده است
خب چرا برای ازدواج اقدام نمی کنید.شما که هم خیلی روشن فکر ، هم مهربان و هم دارای موقعیت شغلی و اجتماعی هستید.فرد مورد نظرتان را پیدا نکرده اید یا مورد خاصی مد نظرتان است که تا حال هیچ کدام از خواستگارانتان نداشته اند؟
البته قبول دارم که در حال حاضر به دلیل شرایط جامعه کمتر کسی تمایل به ازدواج نشان می دهد و به دلیل اختلافات شدید فرهنگی خیلی سخت می شود شریک زندگی را پیدا کرد.ولی شخصی با موقعیت شما به نظرم باز هم نباید مشکلی از این بابت داشته باشد
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)