سلام به همه ی دوستان،
واقعاً از همتون ممنونم که به تاپیک من سر زدین،
واقعاً ممنونم که وقت گذاشتین و منو راهنمائی کردین!
شما زمینه ی تغییر رو برای من ایجاد کردین، شما کمکم کردین مشکلم باز بشه و سوالام مشخص بشه!
من جواب همه ی سوالام رو خودم می دونستم، نمی دونم چرا سعی نمی کردم خودم جواب سوالای خودم رو بدم، خیلی برام عجیبه! اگه این سوالا رو یکی دیگه ازم می پرسید خیلی قشنگ جواب می دادما! اما چرا به خودم جواب ندادم!!
تاپیکی که براتون تعریف کردم باعث شد من متوجه بشم که تمام حرفای خودم جواب سوالای خودمه!!
چرا ما فقط بلدیم دیگران را موعضه (نمی دونم املاش درسته یا نه) کنیم، عجب ایراد بزرگی دارم!!
خوب خیلی خیلی ممنون از همه، واقعاً دیدم عوض شد، اینگار چشمام باز شده، نمی دونم چه طوری بگم.
آخه مگه می شه یکی یه شبه و با خوندن یه تاپیک این جوری بشه! خودمم دارم تعجب می کنم!!
اینگار تا دیشب داشتم از یه سوراخ دنیا رو نگاه می کردم، اما الآن دارم همه جا رو می بینم، اونم از بالا!!
خودمم باورم نمی شه، ایشالا که این دید همیشگی باشه و من الان جو گیر نشده باشم.
آقای ناظم می تونین تاپیک من رو جزء به نتیجه رسیده ها حساب کنین.
با تشکر.








علاقه مندی ها (Bookmarks)