به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 29
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 09 مهر 89 [ 10:01]
    تاریخ عضویت
    1389-5-22
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    2,011
    سطح
    27
    Points: 2,011, Level: 27
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    34

    تشکرشده 34 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با این همه مسائل و اختلافات بین زن و شوهر، با چه انگیزه ای ازدواج

    ممنون از لطف همه ی دوستان.

    حرفاتون رو کاملاً قبول دارم و اما:

    من یه سوالی ازتون دارم که نمی خوامم به من جواب بدین، فقط می خوام دقیقتر در موردش فکر کنید. این که می گید تمام دوستاتون که ازدواج کردن ناراضین، تعدادشون چند نفره؟ واقعاً اون قدر زیاد هست که شما بخواید به تمام جامعه نسبت بدید؟ و مطمئنید که وقتی این حرفو زدن از سر ناراحتی مقطعی نبوده؟ یا نه، مثلاً از چییزی ناراحت بودن و اومدن با شما درددل کردن و آخرشم گفتن که خوش به حالت که مجردی؟
    حق باشماست، تقریباً همشون وقتی ناراحت می شن، میان و با من درددل می کنن!!

    اگر کمی توجه کنید خواهید دید شما توجه کمتری به نکات مثبت دارید و از سویی جنبه های منفی را بسیار درشت می کنید تا حدی که ذهن شما قادر به پردازش صحیح نیست
    شما درست متوجه شدین، من نکات منفی رو خیلی برجسته می کنم. خوب بزارین یه مثال بزنیم. دوست خوده من 9 ساله ازدواج کرده، شوهرش دست بزن داره، حداقل ماهی یه بار کتک کاری انجام می شه، هر سری هم می رن دوباره پروندشون رو راه می ندازن، بعدم یه تعهدو تمام. برگشتیم سر خونه ی اول. خوب این دوست من می تونه نکات مثبت این آقا رو ببینه یا نه!!!!! آیا نفرت به وجود اومده می ذاره نکات مثبتش دیده بشه یانه؟؟
    منظورم اینه که وقتی یه خصوصیت منفی نفرت ایجاد می کنه، چطور می تونیم با دیدن خصوصیات مثبت طرف، اون نفرت رو از بین ببریم؟

    بنابراین تصور اینکه یک ازدواج موفق ازدواجی است که هیچ اختلافی بین زوجین نباشد تصور اشتباهی است.
    نقاب عزیز می شه لطف کنین و بگین به نظر شما چه ازدواجی موفقه؟

    دوستان عزیز شما خیلی لطف می کنین و من راهنمائی می کنین که چی کار کنم اما اگه روش انجام کارم بهم بگین ممنون می شم!
    1)
    کمال گرایی خود را کاهش دهید تا راحت تر و سیال تر به مسائل نگاه کنید و دچار خطاهای شناختی نشوید .
    2)
    اگه هنوز برای ازدواج آماده نیستید، یا به دلایل اصلیش نرسیدید یا کمی به خاطر اتفاقات زندگی مردم ترسیده اید، میتونید با مطالعه، تفکر و اندیشه به سطح آمادگی و آگاهی لازم برسید.
    3)
    همه اينها يعني اينكه اطلاعات خامت را بايد كامل كني تا منجر به نتيجه گيري اشتباهت نشود.
    من نمی دونم چه طور این کارها رو انجام بدم!!!




  2. 7 کاربر از پست مفید MAMC تشکرکرده اند .

    MAMC (پنجشنبه 04 شهریور 89)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آبان 89 [ 11:14]
    تاریخ عضویت
    1388-5-20
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    3,634
    سطح
    37
    Points: 3,634, Level: 37
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    190

    تشکرشده 190 در 107 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با این همه مسائل و اختلافات بین زن و شوهر، با چه انگیزه ای ازدواج

    سلام عزیزم
    شما دیگه اون قدر عاقل و بالغ شدی و مطمئنا تجربیات بهت ثابت کرده در هر مرحله از زندگی اگر درست انتخاب کنی با مشکل روبرو نمیشی .انتخاب رشته انتخاب شغل انتخاب محل کار انتخاب لباس و .......
    در مورد همسر هم همینطور هست تمام اونایی که در زندگی زناشویی با مشکل روبرو شدن مطمئن باش که با دقت انتخاب نکردن.یا مهارتهای لازم رو برای رفتار با همسرشون بلد نیستند و با یک حرف یا رفتار اشتباه باعث درگیری میشن. بنابراین اینکه بشینی بگی ازدواج فلان و بهمان کاملا اشتباه هست.شما یه نگاه به انجمن افرائ خوشبخت کن و ببین چرا خوشبختن و چرا از انتخابشون راضی هستن. اینا رو هم به دوستانتون بگید تا طرز نگاه به زندگی رو عوض کنن.
    بزار خودم رو برات مثال بزنم
    من معیار انتخاب شوهر را در هم روحیگی قرار دادم و این خودش یک دنیا معنا داره. با شوهرم یک دل و یکرنگ بودم و هر دو باهم تصمیم میگرفتیم و دعوا هم تا دلت بخواد با هم کردیما منتها به یک روز هم نکشیده و سریع فراموش شده ولی از ازدواجم راضیم و واقعا خوشبختم و همیشه به شوهرم میگم از داشتنت خوشحالت.اونم همین عقیده رو داره پس شما هم میتونید خوشبخت بشین منتها باید راهش پیدا کنید و برید در محفل افراد خوشبخت بشینید راه درست زندگی کردن را بیاموزید
    درست زندگی کردن و خوشبخت بودن خودش یک مهرت هست که با مطالعه و استفاده از تجربیات دیگران به دست میاد

  4. 4 کاربر از پست مفید همون شادزی تشکرکرده اند .

    همون شادزی (پنجشنبه 04 شهریور 89)

  5. #13
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: با این همه مسائل و اختلافات بین زن و شوهر، با چه انگیزه ای ازدواج

    قرار نیست زن و شوهر همیشه برا هم گل و بلبل باشن.

    به نظر میاد تاثیر پذیریت از حرف بقیه زیاده.رابطتو با دوستات که با شوهراشون مشکل دارن قطع کن برو با کسایی

    که از زندگیشون راضین هم نشین شو.

  6. کاربر روبرو از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (پنجشنبه 04 شهریور 89)

  7. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 09 مهر 89 [ 10:01]
    تاریخ عضویت
    1389-5-22
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    2,011
    سطح
    27
    Points: 2,011, Level: 27
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    34

    تشکرشده 34 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با این همه مسائل و اختلافات بین زن و شوهر، با چه انگیزه ای ازدواج

    از راهنمائی همه دوستان ممنون.

    رابطتو با دوستات که با شوهراشون مشکل دارن قطع کن برو با کسایی که از زندگیشون راضین هم نشین شو
    فرهنگ عزیز، به نظر من
    اول از همه این روش یعنی پاک کردن صورت مسئله،
    دوم از همه من از اونجایی که شنونده ی خوبیم، خیلی ها با من در باره ی مشکلاتشون صحبت می کنن، من که نمی تونم با همشون قهر کنم،
    سوما اگه این حرف درست بود پس یه مشاور که دردل های مراجعه کننده هاش رو می شنوه، اونم باید با مشکل من رویرو بشه؟آره؟

    به نظر میاد تاثیر پذیریت از حرف بقیه زیاده
    نمی دونم از کجا این رو می گین!!!! اگه به خاطر تائید حرفهای دوستان، بگم که این قانون بحث کردن توی دنیای مجازیه، با این روش بحث رو باز کرده، ریشه هاش رو پیدا کرده و مشکل رو حل می کنیم، مشکل حل کردن یعنی این!این حسی که درون من بوجود اومده دلیل و ریشه داره، باید اونا رو پیدا کنم!
    ببینین کسی که با یکی دو جمله ی بقیه فکر می کنه مشکلش یا سوالش حل شده داره اشتباه می کنه، این فقط در ظاهر حل شده، یه مدت که بگذره، دوباره اون میبینه اون مشکله وجود داره!!!! پس باید ریشه ها را پیدا کرد.


  8. 3 کاربر از پست مفید MAMC تشکرکرده اند .

    MAMC (پنجشنبه 04 شهریور 89)

  9. #15
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: با این همه مسائل و اختلافات بین زن و شوهر، با چه انگیزه ای ازدواج

    تاثیر پذیریت از اونجایی که دوستات که از نکات منفی زندگیشون برات گفتن تو به ازدواج بد بین شدی.

    روانشناساهم هر 6 ماه چکاپ می شن.هیچ کس از تحت تاثیر قرار گرفتن مصون نیست.

  10. کاربر روبرو از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (پنجشنبه 04 شهریور 89)

  11. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 96 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    1,733
    امتیاز
    22,684
    سطح
    93
    Points: 22,684, Level: 93
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 666
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4,250

    تشکرشده 4,203 در 1,431 پست

    Rep Power
    191
    Array

    RE: با این همه مسائل و اختلافات بین زن و شوهر، با چه انگیزه ای ازدواج

    نقل قول نوشته اصلی توسط نقاب

    نباید تفکر سفید یا سیاه داشت.... لوزومی ندارد تمام ازدواج ها بدون مشکل و اختلاف باشد.
    بنابراین تصور اینکه یک ازدواج موفق ازدواجی است که هیچ اختلافی بین زوجین نباشد تصور اشتباهی است.


    شما با مادرت كه عاشقانه دوستت داره و عاشقش هستي دعوا نميكني؟اختلاف نظر نداري؟
    اصلا مگه ميشه دو تا ادم با هم اختلاف نظرو عقيده نداشته باشن؟اختلاف ها از اختلاف نظر و عيقده منشا ميگيره...
    شما چند سالتون هست؟؟

    خيلي رمانتيك فكر ميكني...زن و شوهر كه اگه عين هم باشن دو روزه پوكيدن...زوج خوشبخت بايد مكمل باشن...نه لزوما كپي هم!!

  12. 2 کاربر از پست مفید parnian1 تشکرکرده اند .

    parnian1 (جمعه 05 شهریور 89)

  13. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 09 مهر 89 [ 10:01]
    تاریخ عضویت
    1389-5-22
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    2,011
    سطح
    27
    Points: 2,011, Level: 27
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    34

    تشکرشده 34 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با این همه مسائل و اختلافات بین زن و شوهر، با چه انگیزه ای ازدواج



    1)


    خيلي رمانتيك فكر ميكني...زن و شوهر كه اگه عين هم باشن دو روزه پوكيدن...زوج خوشبخت بايد مكمل باشن...نه لزوما كپي هم!!
    9 باور غير منطقي درباره انتخاب همسر

    ""8-‌ فرد مكمل و تضاد‌: در اين نگرش شخص اينگونه مي‌انديشد: "من بايد با كسي ازدواج كـنـم كـه خـصـوصـيـات شـخـصـيـتـي او متضاد ‌با خصوصيات من باشد." اگر چه تفكر رايج مبني بر آنكه افراد با خصوصيات كاملاً متفاوت مي‌توانند كامل ‌كننده ضعف‌ها و قوت‌هاي يكديگر باشند، اما فاكتورهاي پيش‌بيني كننده موفقيت در ازدواج نشان ‌مي‌دهند كه قوي ترين عامل خوشبختي ، همانندي در ارزش‌ها، نگرش‌ها و خصوصيات شخصي است.

    http://www.hamdardi.net/thread-7879.html


    2)


    شما با مادرت كه عاشقانه دوستت داره و عاشقش هستي دعوا نميكني؟اختلاف نظر نداري؟


    برای مادر داشتن یا نداشتن من هیچ نقشی نمی تونم داشته باشم، اما برای ازدواج کردن یا نکردن منم که انتخاب می کنم !!!!!!




    3)



    بزارین مسئله رو بیشتر بازش کنیم:
    من در حال حاضر تنها دغدغه ی زندگیم، درسمه و یه کم مسائل جزئی دیگه، اگه ازدواج نکنم یه مقدار مسائل کاری و شاید یه سری مسائل جزئی دیگه به اون اضافه بشه!!!
    اما اگه ازدواج کنم:
    - مسئله ی انتخاب، که خودش یه دنیا دردسره و فکرش، آدم رو دو سه سال پیر می کنه!!!
    - گرفتن جشن عقد و عروسی، رفتتن سر خونه و زندگی، که اگه مسئله ی مالی پیش بیاد که دیگه.....
    - کنار اومدن با اختلاف سلیقه ها و فرهنگ های متفاوت دو خونواده که باید این قدر مهارت داشته باشی که نذاری این ها به عنوان بی احترامی حساب شمن (توی دیدگاه خانواده ها)

    - بعد از ازدواج تازه دردسرا شروع می شه که بسته به انتخابت یه مقدار این دردسرا کم یا زیاد می شه!!)یه مقدار)
    - تا 5 یا 6 سال اول که باید دائماً از رفتارهای هم دیگه ناراحت بشین، چون هیچ کدوم نمی دونین چی طرف مقابل رو ناراحت می کنه!!!
    - اختلاف سلیقه، اختلاف فرهنگ، نوع دید و نگرش به زندگی، همه و همه کاملاً متفاوته و تو باید با این ها بسازی.
    - مشکلات فرزند و.... که خودش یه دنیا حرف داره...

    توی جامعه ی ما، برای حل کردن این مشکلات بیشتر خانوما هستن که از خودشون می گذرن تا زندگی شون از هم نپاشه!!!!! و بعد از ازدواج یه شخصیت دیگه ای می شن!!!(این نظر شخصی منه)

    آیا ازدواج این قدر ارزش داره که من به خاطرش این مشکلات رو تحمل کنم؟



    4)



    اصلا مگه ميشه دو تا ادم با هم اختلاف نظرو عقيده نداشته باشن؟اختلاف ها از اختلاف نظر و عيقده منشا ميگيره...
    شما چند سالتون هست؟؟

    خيلي رمانتيك فكر ميكني
    این جا سعی داریم مشکلاتمون رو حل کنیم غزاله جونم، نه این که با سرزنش طرف بش بفهمونیم حرفش اشتباست!!!! شما که می دونین من دارم اشتباه می گم، می شه کمکم کنین با استدلال منطقی متوجه دید اشتباه بشم!!!!!



  14. 3 کاربر از پست مفید MAMC تشکرکرده اند .

    MAMC (جمعه 05 شهریور 89)

  15. #18
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 اسفند 94 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    1,949
    امتیاز
    22,799
    سطح
    93
    Points: 22,799, Level: 93
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 551
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,205

    تشکرشده 4,460 در 1,179 پست

    Rep Power
    212
    Array

    RE: با این همه مسائل و اختلافات بین زن و شوهر، با چه انگیزه ای ازدواج

    mamc عزیز واقعا خوشحالم که با روحیه باز پذیرای نظرات مشاوران و اعضای تالار هستید

    اما مشکلاتی که بدان اشاره کردی تنها یک پاسخ آسان دارد و آنهم اینکه::

    شما دارای قدرت اختیار،،انتخاب،،تحلیل و تصمیم گیری هستی...

    مگر شما قرار است با چشمان بسته ازدواج کنید؟!


    چرا بحث از مهارت های ارتباطی و فردی می کنیم چون با یادگیری این مهارت ها و پرورش آن در وجود خودت می توانی هم ارتباط بدون آسیبی با افراد برقرار کنی و هم فرد موردنظر را انتخاب نمایی.

    ما همواره همانی می شویم که می اندیشیم....اگر دائم بگویی>> نکند من در ازدواج شکست بخورم.>>> کانئات نیز این جمله شما را تکرار خواهند کرد>> نکند در ازدواج شکست بخوری

    اما وقتی بگویی>> من می توانم با کسب مهارت های لازم انتخاب درستی انجام دهم>> کائنات می گویند>> تو می توانی با کسب مهارت های لازم انتخاب درستی انجام دهی

    در مورد اینکه اگر اختلاف سلیقه...اختلاف فرهنگی و سایر مشکلات داشتیم چکار کنیم؟؟

    پس خواهرم این همه مقاله در مورد انتخاب و ازدواج....یا چه کسی برای ازدواج مناسب است برای چه کسانی نوشته می شوند؟؟ برای من و شما

    ابتدا این مقاله را بخوان چه سوالاتی بین دو طرفین در جلسات خواستگاری باید پرسیده شود.....
    خب شما تنها در جلسات خواستکاری و اشنایی برای شناخت می توانید اطلاعات نسبی در مورد شریک آینده ات پیدا کنی و اگر او را مناسب خود ندیدی جواب مثبت ندهی.

    می دانی گاهی ما فکر می کنیم توان مسئولیت پذیری را نداریم.....بنابراین هیچ گونه تعهدی را نپذیرفته و آن را مخرب می دانیم.

    کمی بیاندیش...و پاسخ بده منتظریم

  16. 2 کاربر از پست مفید حسین پور تشکرکرده اند .

    حسین پور (جمعه 05 شهریور 89)

  17. #19
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 96 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    1,733
    امتیاز
    22,684
    سطح
    93
    Points: 22,684, Level: 93
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 666
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4,250

    تشکرشده 4,203 در 1,431 پست

    Rep Power
    191
    Array

    RE: با این همه مسائل و اختلافات بین زن و شوهر، با چه انگیزه ای ازدواج

    نقل قول نوشته اصلی توسط MAMC


    1)


    خيلي رمانتيك فكر ميكني...زن و شوهر كه اگه عين هم باشن دو روزه پوكيدن...زوج خوشبخت بايد مكمل باشن...نه لزوما كپي هم!!
    9 باور غير منطقي درباره انتخاب همسر

    ""8-‌ فرد مكمل و تضاد‌: در اين نگرش شخص اينگونه مي‌انديشد: "من بايد با كسي ازدواج كـنـم كـه خـصـوصـيـات شـخـصـيـتـي او متضاد ‌با خصوصيات من باشد." اگر چه تفكر رايج مبني بر آنكه افراد با خصوصيات كاملاً متفاوت مي‌توانند كامل ‌كننده ضعف‌ها و قوت‌هاي يكديگر باشند، اما فاكتورهاي پيش‌بيني كننده موفقيت در ازدواج نشان ‌مي‌دهند كه قوي ترين عامل خوشبختي ، همانندي در ارزش‌ها، نگرش‌ها و خصوصيات شخصي است.

    http://www.hamdardi.net/thread-7879.html


    2)


    شما با مادرت كه عاشقانه دوستت داره و عاشقش هستي دعوا نميكني؟اختلاف نظر نداري؟


    برای مادر داشتن یا نداشتن من هیچ نقشی نمی تونم داشته باشم، اما برای ازدواج کردن یا نکردن منم که انتخاب می کنم !!!!!!




    3)



    بزارین مسئله رو بیشتر بازش کنیم:
    من در حال حاضر تنها دغدغه ی زندگیم، درسمه و یه کم مسائل جزئی دیگه، اگه ازدواج نکنم یه مقدار مسائل کاری و شاید یه سری مسائل جزئی دیگه به اون اضافه بشه!!!
    اما اگه ازدواج کنم:
    - مسئله ی انتخاب، که خودش یه دنیا دردسره و فکرش، آدم رو دو سه سال پیر می کنه!!!
    - گرفتن جشن عقد و عروسی، رفتتن سر خونه و زندگی، که اگه مسئله ی مالی پیش بیاد که دیگه.....
    - کنار اومدن با اختلاف سلیقه ها و فرهنگ های متفاوت دو خونواده که باید این قدر مهارت داشته باشی که نذاری این ها به عنوان بی احترامی حساب شمن (توی دیدگاه خانواده ها)

    - بعد از ازدواج تازه دردسرا شروع می شه که بسته به انتخابت یه مقدار این دردسرا کم یا زیاد می شه!!)یه مقدار)
    - تا 5 یا 6 سال اول که باید دائماً از رفتارهای هم دیگه ناراحت بشین، چون هیچ کدوم نمی دونین چی طرف مقابل رو ناراحت می کنه!!!
    - اختلاف سلیقه، اختلاف فرهنگ، نوع دید و نگرش به زندگی، همه و همه کاملاً متفاوته و تو باید با این ها بسازی.
    - مشکلات فرزند و.... که خودش یه دنیا حرف داره...

    توی جامعه ی ما، برای حل کردن این مشکلات بیشتر خانوما هستن که از خودشون می گذرن تا زندگی شون از هم نپاشه!!!!! و بعد از ازدواج یه شخصیت دیگه ای می شن!!!(این نظر شخصی منه)

    آیا ازدواج این قدر ارزش داره که من به خاطرش این مشکلات رو تحمل کنم؟



    4)



    اصلا مگه ميشه دو تا ادم با هم اختلاف نظرو عقيده نداشته باشن؟اختلاف ها از اختلاف نظر و عيقده منشا ميگيره...
    شما چند سالتون هست؟؟

    خيلي رمانتيك فكر ميكني
    این جا سعی داریم مشکلاتمون رو حل کنیم غزاله جونم، نه این که با سرزنش طرف بش بفهمونیم حرفش اشتباست!!!! شما که می دونین من دارم اشتباه می گم، می شه کمکم کنین با استدلال منطقی متوجه دید اشتباه بشم!!!!!



    شما از كدوم قسمت حرفهاي من نتيجه گرفتي كه من گفتم زن و شوهر بايد متضاد باشن؟؟
    من گفتم اختلاف سليقه...اختلاف نظر...اختلاف عقيده...نگفتم تضاد!! اميدوارم فرق اين دو تا رو متوجه باشي...

    به نظر تو خوش بخت ترين زن و شوهر دنيا بايد لزوما مثل هم فكر كنن؟كپي برابر اصل باشن؟اگه اين طور فكر ميكني سخت در اشتباهي...به تعداد ادم هاي كره زمين ، طرز فكر وجود داره

    بحث راجع به مادر رو هم نميدونم چرا بد گرفتي...كلا پست رو بد خوندي...

    يادمه يه تاپيكي تو اين مايه ها بود حالا هر چي ميگردم لينكشو پيدا كنم يافت نميشود
    پيداش كردم برات لينك ميكنم...

    نميخوام الان بگم كه نظر من راجع به ازدواج چيه چون همه تو تالار ميدونن اما بهت توصيه ميكنم كه اگه نظرت واقعا اينه (راجع به ازدواج) اگـــــــــــــــــــــــ ــــه خواستي ازدواج كني حتما قبلش مشاوره پيش از ازدواج و ...برو...


    اهان اون تاپيك كه ميگفتم اين بود...البته هم چين زياد هم به موضوع تو شباهت نداره اما يه نگاهي بنداز...


    ايا در زندگي زناشويي باسد از يك سري نيازها گذشت؟

  18. کاربر روبرو از پست مفید parnian1 تشکرکرده است .

    parnian1 (شنبه 06 شهریور 89)

  19. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 09 مهر 89 [ 10:01]
    تاریخ عضویت
    1389-5-22
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    2,011
    سطح
    27
    Points: 2,011, Level: 27
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    34

    تشکرشده 34 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با این همه مسائل و اختلافات بین زن و شوهر، با چه انگیزه ای ازدواج

    ممنون از راهنمائی دوستان

    شما از كدوم قسمت حرفهاي من نتيجه گرفتي كه من گفتم زن و شوهر بايد متضاد باشن؟؟
    شما گفتین مکمل و منم دقیقاً بحث راجع به مکمل رو گذاشتم.

    نميخوام الان بگم كه نظر من راجع به ازدواج چيه چون همه تو تالار ميدونن اما بهت توصيه ميكنم كه اگه نظرت واقعا اينه (راجع به ازدواج) اگـــــــــــــــــــــــ ــــه خواستي ازدواج كني حتما قبلش مشاوره پيش از ازدواج و ...برو...
    فکر نکنم ازدواج کنم، چون هنوز دلیلی براش پیدا نکردم!!!

    و اما نقاب عزیز،

    شما دارین لطف می کنین و راه هایی که من انتخابم درست تر باشه رو نشون می دین، شاید با انتخاب درست، این مشکلات کم تر بشه، اما هنوز وجود داره!!!!!



    من دنباله یه چیزی تویه ازدواج می گردم که ارزش تحمل این مشکلات رو داشته باشه!!!!! ارزش قبول کردن مسئولیت رو داشته باشه!!!!!در واقع همون مزایای ازدواج!!



 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 فروردین 93, 08:09
  2. من نفرت انگیزم
    توسط shilaa در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 50
    آخرين نوشته: پنجشنبه 17 بهمن 92, 15:14
  3. هدف و انگیزه؟!!؟از کجا بیارم؟!؟
    توسط tanin-91 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 دی 92, 21:16
  4. خیلی تنهام انگیزه ای واسه بودن ندارم
    توسط مرمر تنها در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 09 آذر 92, 18:44
  5. مردایی که می گن دختر باید ریزه میزه و کوچولو باشه ،دروغ می گن؟؟؟؟
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 55
    آخرين نوشته: پنجشنبه 01 تیر 91, 16:44

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.