[align=justify]سلام دوستان
اول از زحمات همه شما بالاخص مدیر محترم تشکر میکنم
دوستان من تنها دختر و فرزند ارشد خانواده هستم که به مدت سه ماه است که نامزد کردم. و بسیار حساس بر رفتار های خانواده ام . به خاطر تجارب بدی که بین اطرافیانم ( خانواده عمو ) هست خیلی میترسم برادر نوجوانم به سمت و سویی کشیده شود که عاقبت اسفناک دارد (مثل اعتیاد، رابطه نامشروع، ... ) . برادرم 16 سال دارد و با برادر بزرگتر و من رابطه خوبی دارد ولی گاهی اوقات عصبانیت های بی جا و میل به تنهایی اش مرا نگران میکند. قبول دارم خیلی حساس هستم ولی نگرانی های من شب و روز نمی شناسد. دو روز قبل اتفاقی به اتاقش رفتم . حالت خوابیدنش طوری بود که موجب شد افکاری مثل ( نکند خودارضاعی میکند ) به ذهنم برسد و مدام ازارم دهد . سعی کردم به او نزدیکتر شوم . وسایل نقاشی با رنگ روغن فراهم کردم تا با توجه به استعدادش مشغول شود. یک بار هم در ماه های گذشته متوجه سرچ چند عکس غیراخلاقی شدم و به رویش آوردم که معذرت خواست و به قران قسم خورد تکرار نشود که واقعا هم نشد.
خواهران و برادران خوب سایت
من تا چند ماه دیگر سر خانه زندگی مستقل خود میروم و برادر بزرگترم هم در شهر تهران دانشجوست . پدر زحمتشکم از صبح تا شب منزل نیستند و مادرم هم مشغول کار و ..
من برای جلوگیری از بروز هر گونه خطا و اشتباه چگونه با بردارم رفتار کنم ؟
برادرم دانش اموز مدرسه تیزهوشان است و خانواده ما خانواده ای مذهبی و اصولمند است. خواهش میکنم راهنمایی کنید.
آیا این بار هم وسواس ذهنی موجب این همه اشفتگی من شده ؟
از کجا بدانم برادرم در خلوت خود چه میکند؟
چگونه با او رفتار کنم؟[/align]








علاقه مندی ها (Bookmarks)