اولش قصد داشتم با یه روانشناس مشورت کنم ولی گفتم شاید از اینجا هم بتونم جواب بگیرم.
حالا بزار توضیحاتمو بدم :
همون طور که شاید بعضی از شما اطلاع داشته باشید من 6 ساله دارم زبان می خونم
یعنی اولش با یه حس رقابت شروع شد حالا هم ترم 13 هستم این روزا یعنی از یک ما ه 2 ماه پیش تا حالا
هر کار می کنم درس بخونم نمیشه 3 ترم دیگه میتونم مدرک teaching بگیرم نا گفته نماند یکی از رفقام که فقط یک سال از من بزرگتره الان معلمه ..
حالا کاری با ایناش ندارم من دو ترم به قول دانشجوها مشروط شدم
ول کن بابا منظورم اینه که در جا زدم از اون وقت 1 سال میگذره اون تلنگر رو استاد بهم زد مدتی درس خون شدم چسبیدم به درس 3 و 4 ترم نمونه شدم دو ترم هم بهم تخفیف ویژه دادن بخاطر اول شدنم ولی از اون به بعد دیگه بی حوصله ام حال و حس درس خوندن ندارم هر وقت می رم سراغ کتابام خوابم میبره یا یه دفعه به تلوزیون خیره میشم و..
چند باری سعی کردم برای خودم با انواع چیز های مختلف انگیزه ایجاد کنم ولی نتونستم حالا نمی دونم این 3 و 4 ترم اخر که نیاز به جمع بندی و تلاش بیشتری دارم با این بی انگیزگی چکار کنم.
متشکرم منتظر مشاوران عزیز و دوستان گلم هستم.
پذیرای نظرات عوام و خاص و... هستم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)