به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 08 دی 91 [ 21:04]
    تاریخ عضویت
    1387-10-14
    نوشته ها
    768
    امتیاز
    18,761
    سطح
    86
    Points: 18,761, Level: 86
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,477

    تشکرشده 2,462 در 461 پست

    Rep Power
    94
    Array

    قشنگترين دوستي ها !!



    سلام خوش اومدي دوست و هم تالاري گرامي

    دوست من حتما جمله زير واسه تو هم قابل درك و لمسه و تو هم اين نوع دوستي روتجربه كردي !

    (قشنگ‌ترين و ماندگارترين دوستي‌ها اغلب با يك رقابت يا حسادت يا حتي تنفر شروع مي‌شود. )
    شايد تو هم يادت باشد كه قديمي‌ترين رفيقت را در مدرسه با يك دعوا به‌دست‌‌آوردي ! همه دورتان جمع شده بودند و بعد از يك دعواي جانانه و بعد از اثبات حرفتان با هم دست داديد و شديد رفيق فابريك. من هم همين طور و حالا هم سال‌هاست از آن روز مي‌گذرد و... .
    پيش مي‌آيد كه آدم دلش مي‌خواهد گاهي با كسي به‌اصطلاح درد دل كند و به يك مصاحب احتياج دارد. آدم اين‌طور وقت‌ها به دور از چشم‌هاي شماتت‌بار و چشم‌غره‌هاي خانوادگي و نه هر‌كس ديگري كه ترس از دست دادنش را داشته‌باشي به يك چيز بيشتر از همه نياز دارد و آن دوستي است كه با همدلي حرف‌هايت را بشنود و بدون نصيحت تو را بفهمد.
    چقدر دلم مي‌خواهد زمان به عقب برمي‌گشت و فرصتي داشتم يك دعواي جانانه مي‌كردم تا يك دوست ديگر پيدا كنم. حالا نه اينكه هر وقت بخواهي با كسي دوستي كني حتما بايد دعوا كني ولي اين را هم بدان كه براي داشتن و البته نگاه‌داشتن دوستان خوب خواندن كتاب‌هاي آيين دوست‌يابي به درد نمي‌خورد و تا دوست را زندگي نكني نمي‌تواني پيدايش كني.
    اين روز‌ها داشتن دوستان خوب آنقدر سخت به‌نظر مي‌رسد كه آدم خود را براي هر تنهايي‌اي آماده مي‌كند. اعتماد كردن سخت شده است؛ آدم براي تنها بودن جرأت دارد و اين خيلي بد است كه آدم براي سخت‌ترين چيزها مثل تنها بودن جرأت داشته باشد اما هنوز هم مي‌توان دوستاني را ديد كه به هم يا علي مي‌گويند و تا پايان راه با هم باقي بمانند.


    در واقع دوستي يك قرارداد بدون سند است؛ قراري كه از اعماق وجود برمي‌خيزد و غيراز اين هم اصلا نمي‌توان نام دوستي را روي آن گذاشت. شايد بهترين دوستانمان را در دوره ابتدايي زندگي‌مان جا گذاشته باشيم؛ همان موقع كه خيلي معصوم و نيك‌انديش بوديم؛ همان موقع كه اعتماد به رنگ آب بود و زلال ! همان موقع كه به سادگي و بي‌تكلف و بدون هيچ چشمداشتي به هم دست دوستي مي‌داديم...
    <bgsound src="http://www.tarhebartar.ir/music/esfahan_moein.mid." loop="-1">

  2. 5 کاربر از پست مفید آرمان 26 تشکرکرده اند .

    آرمان 26 (دوشنبه 08 تیر 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. (تا حالا دوستي خانوادگي اينطوري نديده بودم
    توسط صبوری در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 اردیبهشت 94, 13:17
  2. دوستي با ٢٥سال اختلاف سن!
    توسط mary@m در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 مهر 91, 02:56
  3. مشاوره برايه دوستي خياباني
    توسط hiohi در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: جمعه 13 اسفند 89, 21:25
  4. در احوالات دوستي !!!
    توسط آرمان 26 در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 27 خرداد 88, 12:54

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.