از بازی فوق العاده اش که بگذریم،
خداییش،
نه
خداییش،
از رنگه آبی قشنگتر سراغ دارید؟
.
.
.
نه
خداییش...
شاد باشید
تا فردا
تشکرشده 160 در 86 پست
از بازی فوق العاده اش که بگذریم،
خداییش،
نه
خداییش،
از رنگه آبی قشنگتر سراغ دارید؟
.
.
.
نه
خداییش...
شاد باشید
تا فردا
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)