[IMG]http://www.postsmile.comنوشته اصلی توسط mke
/img/emotions/176.gif[/IMG]
آقا یادم رفت بگم ؛اینجانب با کمال افتخار قرمزته.(همش شوخی، طنز و کل کله جدی نگیرید!)
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
[IMG]http://www.postsmile.comنوشته اصلی توسط mke
/img/emotions/176.gif[/IMG]
آقا یادم رفت بگم ؛اینجانب با کمال افتخار قرمزته.(همش شوخی، طنز و کل کله جدی نگیرید!)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)