نقل قول نوشته اصلی توسط mke
استقلال3
پیروزی1
[IMG]http://www.postsmile.com
/img/emotions/176.gif[/IMG]



(همش شوخی، طنز و کل کله جدی نگیرید!)
آقا یادم رفت بگم ؛اینجانب با کمال افتخار قرمزته.