به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1928

Threaded View

  1. #10
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با سلام


    ممنون خانم 7
    ان شالله خودتون و خانواده گرامی سلامت باشید،،
    بعضی موقع ها شاید رفتار پدر گرامیتون ؛ یه خاطر خستگی و یا برخی دغدغه ها هست ،،
    شاید بعضی موقع ها ، بعضی رفتارها از دستشون در بره ..مگرنه پدر و مادرها منیتی در وجودشون نیست و هر چی از دوست رسد نیکوست .
    کلا تو زندگی به نظرم از محیط خارج ازخودمون نباید زیاد توقع داشته باشیم و بیشتر تمرکز روی خودمون باشه ....اینجوری شادترییم و به شادی درونی نزدیک تر .
    نوشتن اتفاق ها روی کاغد و آنالیز اون ها در چند ساعت بعد ، شاید کمکی خوبی به ما کنه .
    اینکه می فرمایید بعضی موقع ها نازک نارنجی و فلان و میشید ....خب دختر خانم ها یا خانم ها باید اینجوری باشند تا حدودی
    الان آقایون تو تالار را نگاه کنید ، اصلا مشکلاتشون را مطرح نمی کنند ( به قول خانم شمیم الزهرا)
    ولی خب شما خانم ها میتونید بگید ،،این خوبه
    خانم میشل و خانم بهاره ، در پست هاشون ، میتونید نکات خوبی پیدا کنید . ( به نظرم راهکارهای خوبی بهتون دادند )



    شازده کوچولو پرسید: کی اوضاع بهتر میشه؟
    روباه گفت: از وقتی که بفهمی همه چیز به خودت بستگی داره



    ...................................

    زونیام مرسی
    چاکرم پسر
    ان شالله خودت و خانواده گرامی سلامت باشید،،
    این احترامی که گفتی خیلی خوبه
    پس از اون گزینه ها ، میری گزینه جیغ را تیک میزنی ،،،
    پس واجب شد منو و اسکارفس بریم برات یه سوپ ملخ درست کنیم :)
    نمی دونم چرا سوپ های ما را دوست نداری.


    .......................

    اسکارفس عزیز سالاری
    ممنون
    ان شالله سایه ات بالا سر خانواده ات باشه
    خودت و خانواده ات سلامت باشی
    همین نوشته های شما برا ی من و بچه ها ی تالار از هزار تا دکتر بهتره
    چشم ...با دوستانی مانند شما آدم انرژی میگیره
    خداوند ، پدر گرامیتون را رحمت کنه
    ممنون از یادگاری که تعریف کردی
    خیلی پر انرژی بود
    مرسی.





    ..............................


    غلام جان
    امروز یه روز خاصی هست،،،
    مشتری و مریخ و عطارد در یه زاویه ای قرار دارنند که میگن بگو مگو ، جنگ و خونریزی زیاده
    البته اینجا که الحمد الله خوب بود ، بچه ها ماشالله خوب رعایت می کنند




    ..........................................


    سلام خدمت خام گیسوکمند
    ان شالله خوب باشید
    یه نصیحتی خانم 7 را بکنید خواهشا خانم معلم ...گذاشت مدیریت صندلی داغ را ول کرد رفت
    الان بنده خدا آقا غلام داره زحمت میکشه و نگذاشت صندلی بی سرپرست باشه .
    خدا قوت هم بگیم به غلام یک دو سه چهار


    مجری هم نفهمیدیم چی بود قضیه اش :)
    سلامت باشید
    د رپناه خدا .
    ویرایش توسط باغبان : جمعه 20 تیر 99 در ساعت 21:29

  2. 10 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    gholam1234 (جمعه 20 تیر 99), miss seven (شنبه 21 تیر 99), Mvaz (جمعه 20 تیر 99), scarface (جمعه 20 تیر 99), فرشته مهربان (چهارشنبه 25 تیر 99), گیسو کمند (جمعه 20 تیر 99), میشل (یکشنبه 22 تیر 99), wisdom (یکشنبه 22 تیر 99), الهه زیبایی ها (جمعه 20 تیر 99), شمیم الزهرا (جمعه 20 تیر 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.