پس خداوند حكيم در كلام پاكش كسانى را كه به علت كمبود امكانات به ازدواج دسترسى ندارند دستور داده باكنيزها ازدواج كنند اگر به آن هم دسترسى نداشتند،،، صبر كنند
مشخصا تجرد بالای 30 سال رو تجربه نکردین وگرنه انقدر راحت از صبر حرف نمیزدین. اون بحث کنیز هم... وجدانا یه سیامک انصاری کم داره که زل بزنه تو دوربین :)
نوشته اصلی توسط C-R-Y
الان چقدر در جامعه این امر خدا انجام میشه .
سوال بهتر اینه که چرا انجام نمیشه؟ یعنی این همه آدم ضعیف و شهوت طلب و تنوع طلب؟ یه جای کار لنگ نمیزنه؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)